Rival de Loop maseczka oliwkowa do twarzy

Rival de Loop maseczka oliwkowa do twarzy-)

hej-)


Witajcie kochani, wiem że długo mnie tu z Wami nie było ale mam dobre usprawiedliwienie. Ostatnio praca jest bardziej dokuczliwa niż normalnie, i nie mam na nic siły po powrocie do domu.... i właśnie w takie dni potrzebuję odrobiny relaksu oraz lekkiej odnowy.
Tak więc trafiła do mnie maska oliwkowa znanej nam wszystkim marki którą można dostać jedynie w sieci Rossmann.
Zachęcił mnie do niej opis producenta i zwykła babska ciekawość -)
Nie jest droga a czy tak wspaniała jak pisze producent ?  ....zobaczymy.....


Co pisze o niej producent?
Maseczka oliwkowa z oliwą z oliwek ekstraktem z kwiatu lotosu chroni skórę przed wysychaniem i wolnymi rodnikami. Odpręża i pielęgnuje, aby skóra była miękka i jedwabista.


Skład:
 Aqua, Glycerin, Decyl Oleate, Ethylhexyl Isononanoate, Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Persea Gratissima Oil, Butylene Glycol, Glyceryl Stearate, Panthenol, Phenoxyethanol, Persea Gratissima Oil Unsaponifiables, Magnesium PCA, Xantan Gum, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polyisobutene, Carbomer, Parfum, Nelumbo Nucifera Flower Water, Nymphaea Coerulea Flower Water, Olea Europaea Fruit Extract, Methylparaben, Potassium Sorbate, Alcohol, Disodium EDTA, Sodium Hydroxde, Caprylic/Capric Triglyceride, Butylparaben, Ethylparaben, Sorbitan Oleate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Isobutylparaben, Propylparaben, Sodium Benzoate, Ascorbyl Palmitate, Pantolactone, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid.


Cena ok 2,50pln / 2x8ml

Moje wrażenia

Opakowanie
To tradycyjna saszetka z której po oderwaniu narożnika, wyciskamy produkt. Niestety ma to swoje plusy i minusy.

Plusy
- produkt świeży
- dokładnie odmierzona ilość
- podzielony na dwie porcje
- idealny w podróż
- zajmuje mało miejsca

Minus
- trzeba się ubabrać by ją nałożyć a wcześniej wydobyć z opakowania


Zapach
Naprawdę bardzo przyjemny lekko oliwkowy co wyraźnie da się odczuć. Jednych uwiedzie a drugich odstraszy-)

Konsystencja
Lekka, kremowa ale treściwa. Troszkę masełkowata. Bardzo łatwo się ją aplikuje na wskazane miejsca, idealnie się rozprowadza. Dość szybko wchłania. 




Działanie
Czytałam wiele komentarzy na jej temat i jest to produkt który budzi skrajne emocje. Jedni ją chwalą drudzy nienawidzą. I ja należę do tej pierwszej grupy. Maseczka spełnia obietnice producenta, nawilża i regeneruje naskórek pozostawiając go miękkim i gładkim. Po nałożeniu na buzię bardzo przyjemnie się zachowuje, nie wysycha i nie tworzy skorupy. Równomiernie się wchłania. Ostatnio zaczęłam trzymać moje maseczki jednorazowe w lodówce, gdyż przekonałam się że po nałożeniu dają one efekt wspaniałego zimnego okładu. To bardzo mnie relaksuje i odpręża. Jedną saszetkę wykorzystuję na cała buzię, szyję i dekolt. Nie odczuwam najmniejszego dyskomfortu w trakcie i po zabiegu. Preparat nie wywołuje u mnie podrażnienia, pieczenia bądź innych niewskazanych odczuć.



Czy kupie ponownie?
Oczywiście, gdyż uwielbiam jednorazowe produkty. Pozwala mi to na ograniczenie kosztów i wypróbowanie większej ilości kosmetyków. Daje też gwarancję świeżości. 



No cóż ja ją Wam polecam. Mam nadzieję, że będziecie oczarowane jej działaniem a nie  rozczarowane. 







pozdr
Evelka 

0 komentarze :

Prześlij komentarz