Zoeva 125 Stippling- pędzel typu skunks -pierwsze wrażenia

Zoeva nr 125  mój pierwszy skunsik -)

hej-)

To mój nabytek sprzed dwóch miesięcy i kolejny z firmy Zoeva-)
Skusiłam się na niego nakręcona recenzjami dziewczyn ze "świadka urodowego". nigdy wcześniej nie miałam i nie używałam tego pędzla typu skunks...
Po dwóch miesiącach użytkowania opowiem Wam o moich wrażeniach....
Na pewno nie jest to pędzel niezbędnik na początku przygody z makijażem... ale w miarę zgłębiania sztuczek " malarskich" okazuje się, że jednak zaczynamy odczuwać potrzebę jego zakupu ...i tak było w moim wypadku...

Zoeva 125 Stippling- to pędzel służący do aplikacji produktów płynnych bądź kremowych, za jego pomocą możemy wyczarować bardzo lekki i naturalnie wyglądający makijaż. Nakładając bardzo małą ilość produktu na twarz. Pędzel ten nie jest żarłokiem tzn nie zjada nam podkładu-)
Plusy
-idealny do lekkiego makijażu i stopniowania krycia
-niesamowicie miły w dotyku
-podwójne włosie syntetyczne talkon
-pędzel pod wpływem używania i konserwacji nie odkształca się, nie farbuje i nie gubi futra-)
-mycie jest szybkie i proste
-szybko schnie
-idealnie sprawdza się u mnie do aplikacji podkładu,różu i rozświetlacza a także do roztarcia granic  między nimi
-jest precyzyjny
-dobrze pracuje także z minerałami
-dzięki ułożeniu włosa typu skunks  idealnie można za jego pomocą mieszać produkty o różnych kolorach bądź konsystencji przed aplikacją na buzi
- skuwka i trzonek bardzo estetyczne i solidne

 Minus- znalazłam jeden
- cena ok 52 pln więc jest dość drogi

No ale cóż za jakość się płaci ... a w makijażu najważniejsze są narzędzia jakich używamy bo mogą nam ułatwić pracę lub ją utrudnić.
Mam jeszcze chętkę na mniejszą jego wersję nr 122 Petit Stippling. I pewnie niedługo go kupię przetestuję i się z Wami podzielę moją opinią.


Wymiary
-długość włosia- 3,5 cm
średnica pędzla- 2,5 cm
długość trzonka- 10,5 cm ( dość krótki co sprawia że bardzo wygodny)


pozdrawiam
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz