Golden Rose Color Expert- tani lakier do paznokci

Kolorowe pazurki na zimę-)

hej-)

Firmy Golden Rose nie trzeba nikomu przedstawiać, ostatnio odkrywana jest na nowo dzięki nowym produktom które spełniają wymagania nawet najbardziej wybrednych klientek.
Nie będę Wam ściemniać, że lakiery do paznokci to mój "bzik" bo tak nie jest...........mam ich zaledwie kilka.. różnych firm dziś opowiem o GR-)
Kupiłam z tej serii 3 kolory, gdyż wpadły mi w oko a cena 5,10 pln była wręcz śmieszna.


Nigdy wcześniej nie miałam produktów do paznokci tej firmy...i powiem szczerze.....żałuję....Mają same plusy
- bardzo dobre krycie ( max dwie warstwy)
-u mnie przy normalnym funkcjonowaniu i pracach domowych trzyma się 5 dni
-kolory są nasycone a możliwość wyboru przyprawia o zawrót głowy
-przy aplikacji nie tworzy smug i zacieków
-pędzelek jest szeroki ale bardzo praktyczny i precyzyjny
-cena hmmm śmiesznie niska to dobre określenie 10 ml= 5,10 pln
-dostępność( małe drogerie lub stoiska firmowe GR)


Mamy więc bardzo fajny produkt za niska cenę...czego chcieć więcej?-)
Ja posiadam 3 odcienie tzw "bezpieczne"
zaczynając od lewej na zdjęciu
nr.76-blady róż wpadający lekko w beż- idealny nudziak
nr.62- idealny do akcentu ( tzn na jeden paznokieć u ręki) srebrny z migoczącym pyłem
nr.83- szaro fioletowy z lekką różową poświatą (bardzo przyjemny spokojny kolor)

Podsumowanie
Spróbowałam i oceniam na wielki plus

Jak sobie pomyślę ile razy kupiłam lakier tzw znanych markowych firm, który trzymał się maksymalnie 3 dni....a kosztował 20-30 pln to krew mnie zalewa. Bo nie były warte tej ceny .....schły wieki ale tylko na paznokciach bo w buteleczce to ekspresowo-(
Teraz gdy odkryłam GR nic więcej nie potrzebuje, to mój ulubieniec do paznokci.

Pewnie na lato zakupię ze 3 soczyste kolorki -)

polecam
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz