Moje SOS-Ziaja- maska regenerująca

Maseczkowy zawrót głowy na każdą kieszeń-)

hej-)


Kolejnym hiciorem z serii Ziajkowych masek jest ....... 


Ziaja maska regenerująca z glinką brązową do każdego rodzaju skóry - pomyślałam, że i u mnie się sprawdzi bo każda z nas potrzebuje regeneracji ...i się nie pomyliłam-)



Co mówi o niej producent ?
Maseczka z glinką brązową (5%) przeznaczona do każdego rodzaju skóry.
Uzupełnia niedobór substancji odżywczych - glinka brązowa regenerująca - surowiec naturalny z grupy minerałów ilastych, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 50%), glinu (około 15%), żelaza (około 6%), wapnia (około 4%), potasu (3%) i magnezu (2%).
Przyspiesza regenerację skóry:
- ECO - certyfikowany olej Canola (rzepakowy) - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek,
- ECO - certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka,
- prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
Skutecznie wygładza drobne zmarszczki,
- proteiny ze słodkich migdałów - wyraźnie wygładzają naskórek, dając widoczne efekty liftingujące. Zapobiegają wiotczeniu skóry, wzmacniają jej strukturę i przyspieszają procesy regeneracji,
- witamina E - witamina `młodości`, neutralizuje wolne rodniki przyspieszające proces starzenia skóry. 


Cena 1,5 pln /7ml

Skład:
Aqua, Canola Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Illite, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Dimethicone, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Titanium Dioxide, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Diazolidinyl Urea, Parfum, Citric Acid

Skład obiecuje wiele, choć chemię dodali tam zupełnie niepotrzebnie-(.... a czy działa zaraz Wam opowiem-)

Opakowanie
 Zwykła saszetka. Opakowanie dość niewygodne kiedy mamy ręce od tej maski, a trzeba wycisnąć resztę produktu. Sprawdzi się w podróży, więc to jakiś plus. Kiedy nie chcemy targać ze sobą całego pudełeczka.

Wydajność.
Jedną saszetkę użyłam na dwa razy. A nałożyłam  ją dodatkowo na szyję,  spokojnie starczyło i nie była to cieniutka warstwa.

Zapach
Wspaniały, świeży i relaksujący jak wszystkie maseczki z tej serii.

Konsystencja
Kremowa wręcz masełkowata, wspaniale się rozprowadza na skórze. Nie zastyga na twarzy tworząc skorupę a wręcz przeciwnie pozostaje w niezmienionej konsystencji. Troszkę się trzeba namachać by ją zmyć.

Działanie
Dla mojej skóry nadaje się idealnie gdyż wpływa znacznie na nawilżenie. Buzia po niej staje się miękka i bardzo przyjemna w dotyku. Produkt nie uczulił mnie i nie podrażnił co jest dość ważne.

Plusy
- gęsta lekko beżowa papka
- wspaniale się nakłada niczym gesty krem
- ładnie pachnie
- daje uczucie wyraźnej ulgi po aplikacji
-10-15 minut stosowania daje wspaniały efekt
- może skóra nie wygląda jakby była po liftingu ale jest sprężysta i pełna blasku
- zawartość saszetki starcza na jednokrotne nałożenie na twarz, szyję i dekolt
- higieniczne jednorazowe opakowanie( idealne na wyjazd)
- cena tak niska że aż śmieszna 1,2-1,5 pln
- lekko się wchłania

Dla mnie to hicior ze względu na bogaty skład  i niską cenę a co najważniejsze działanie.

Czy kupię ponownie ?
Oczywiście że tak w sumie maseczki Ziajki to stałe bywalczynie mojej pielęgnacyjnej rutyny-)



polecam...polecam..polecam-)
pozdrawiam
Evelka





0 komentarze :

Prześlij komentarz