Loreal Code Luminize- krem odżywczo rozświetlający

L'oreal Code Luminize- krem nawilżająco-rozświetlający

hej-)

Zakupiłam go jakiś czas temu. Jest to krem rozświetlający o działaniu nawilżającym przynajmniej tak zapewnia nas producent......Czytałam o nim same pozytywne komentarze i pod ich wpływem skusiłam się ....




Cóż mogę o nim powiedzieć?
-lekka konsystencja
-bardzo dobrze się wchłania
-pozostawia lekką poświatę na skórze ( lekka perła)
-nadaje się pod makijaż
-nie zatyka porów
-nie uczula i nie podrażnia
-jest bardzo wydajny ( męczę go już na zmianę z innymi kremami dobre pół roku)
-ma delikatny przyjemny zapach
-to produkt idealny dla dojrzałej cery nie wymagającej
-dostępny można go kupić w promocji za ok 30 pln np w Rossmannie 


Minusy
-cena regularna 50 pln jest zbyt wygórowana 
-zapewnienia producenta co do wyrównywania i ujednolicania cery są zbyt na wyrost...ja niczego takiego nie zauważyłam




Produkt jakoś mnie nie przekonał i ponownie go nie kupię. Może to moja wina wina gdyż nastawiłam się na efekt WOW, którego najzwyczajniej mi zabrakło.
Uczucia pozostawia mieszane bo nie jest zły....może na cerze normalnej , mieszanej, dojrzałej sprawdzi się idealnie.....mi brakło nawilżenia..

Zastanawiacie się nad jego kupnem?
Jakie macie zdanie na jego temat?






pozdr 
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz