Luksja płyny do kąpieli ( Golden Dezire, Pink Sparkle, Sweet Macaroons)

Luksja edycja limitowana płynów do kąpieli-)

hej-)


Chcąc uzupełnić zapasy płynu do kąpieli poszłam do Rossmanna, natknęłam się akurat na nowa limitowaną ofertę firmy Luksja .... patrzę całe 6,50 pln za 1000ml to naprawdę okazja!!

Więc nie zastanawiałam się długo i wzięłam wszystkie-)...( czyli trzy duże butle)




Wrażenia ogólne


- duża poręczna butelka z małym otworem przez który aplikuje się płyn,daje możliwość nalania  produktu do wanny dokładnie tyle ile chcemy, zamknięcie porzadne na tzw'klik"

- 1000 ml to naprawdę sporo
- płyn gęsty, kremowy, wydajny 
- zapachy intensywne, długo unoszą się w powietrzu i pozostają na ciele
- piany jest dość dużo, długo się utrzymuje
- nie posiada SLS
- nie wysusza, nie podrażnia i nie uczula 
- łatwo dostępny w przystępnej cenie ( regularna - 10 pln==promocja - 6,50pln)

Wrażenia zapachowe


Pink Sparkle- różowa wręcz krzykliwa, kolorowa butla skrywająca w sobie płyn o zapachu czerwonej oranżady takiej jaką pamiętam z dzieciństwa, którą piłam ze szklanej butelki.Bardzo słodki ale nie mdlący 


Golden Desire- złoto brązowa butla skrywa zapach czerwonej mandarynki i orientalnej ambry ... świeży z nutą słodkości 


Sweet Macaroons- to zielona butla a w niej płyn o zapachu M&M połączony z nutą słodkich ciasteczek "makaroników".... słodki bardzo relaksujący 



W mojej ocenie produkty te nie maja wad, więc na siłę ich szukać nie będę-)







Mogę Wam życzyć udanej chwili relaksu z dużą ilością piany i w towarzystwie Luksji-)






pozdr
Evelka


0 komentarze :

Prześlij komentarz