ISANA- tani drogeryjny płyn do kąpieli-)

Wieczorny relaks czyli wanna pełna piany-)..drogeryjny tani płyn do pluskania

hej-)

Dziś na widelcu płyny do kąpieli Isana które można kupić w sieciówce Rossmann.



Używałam już chyba wszystkich, kupuje je od kilku miesięcy i podzielę się swoja opinią na ich temat-)
Jeśli chodzi o zapachy, to jest ich cała gama ( kwiatowe, owocowe, słodkie i orzeźwiające) są przyjemne, naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Płyny te są w dość dużych ( bo aż 750 ml) plastikowych butlach, a cena wręcz śmieszna bo ok 5 pln. Kosmetyk szybko miesza się z wodą, dając dużą ilość piany, która długo się utrzymuje. Konsystencja jest kremowa, gęsta i treściwa.
Płyn jest bardzo wydajny, niestety  trzeba go wlewać ostrożnie gdyż otwór w butelce jest dość duży
 ( jak dla mnie to największy minus, bo ciągle wlewam za dużo). Zmiękcza wodę, choć nie nawilża skóry w wyczuwalny sposób.


Zalety
-wydajny
-dobrze się pieni
-nie uczula i nie podrażnia
-jest tani
-przyjemnie pachnie
-duży wybór zapachowy

Minus
-problem z porcjowaniem ze względu na zbyt duży otwór
        i jak dla mnie to jedyny-)

Ja kupuje i jestem zadowolona. Od płynu do kąpieli wymagam, ładnego zapachu, piany oraz tego by nie podrażniał i nie uczulał. Isana spełnia moje wymagania-))

Wypróbuj i oceń sama-)






pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz