DAX COSMETICS PERFECTA SOFTLIPS- balsam do ust....zdecydowany ulubieniec

Balsam na usta ukryty w kostce lodu -mój ulubieniec

hej-)


Byłam go bardzo ciekawa gdyż znane blogerki np. Maxineczka zachwalały go za miłą konsystencję ..smak...zapach..same ochy i achy...-)

Skusiłam się więc i Ja...powiem w skrócie nie żałuję ....
To naprawdę fajny balsam do ust zamknięty w bardzo estetycznymi poręcznym opakowaniu przypominającym kostkę lodu...
A co kryje ona w środku?????

wspaniały masełkowaty balsam który łączy w sobie  kilka funkcji :

 1) Nawilża- posiada masło shea które przywraca odpowiedni poziom nawilżenia

 2) Odżywia- posiada witaminy A,C,E przynosząc ukojenie i regenerując spierzchnięte usta

 3)Wygładza- likwiduje uczucie szorstkich ust

 4) Połysk i blask- nadaje ustom naturalny i delikatny połysk bez koloru

 5) Jest w 3 cudownych zapachach:
                                                 -owoce leśne
                                                 -wanilia
                                                 -mięta z limonką
6)Nie klei się po aplikacji dając przyjemne uczucie mrowienia

7)Długo utrzymuję sie na ustach

8)Jest bardzo wydajny a sama aplikacja mega przyjemna

9)Co najważniejsze posiada SPF 15 wiec chroni przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym

Osobiście posiadam dwa jeden mam zawsze przy sobie w torebce bądź w kieszeni a drugi leży grzecznie na stoliku nocnym...obecnie to moje ukochane balsamy do ust ...a trochę ich mam, gdyż mam "fioła" balsamowo-błyszczykowego ....
Jedynym jego minusem jest cena
15 zł/6,5 g

Ale co tam -)))) polecam!!!





pozdr
Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz