L'oreal Kod Młodości - serum przeciwzmarszczkowe

L'oreal Kod Młodości - serum przeciwzmarszczkowe ( totalna porażka ? )

hej-)

Złamałam moje zasady którymi się kieruję przy zakupie kosmetyków do pielęgnacji... i dostałam klapsa pouczającego-)
Zachęcona zapewnieniami producenta który zapewnia widocznie rozświetloną skórę, wygładzoną bez śladu zmęczenia...już po miesiącu stosowania......przeczytałam!!!!
To niby najsilniejszy produkt gdyż ma 10- krotnie wyższe stężenie tzw PRO GEN w porównaniu z resztą produktów tej serii....
Po spotkaniu z nim nie chcę znać reszty!!!


Kupiłam go w promocji (-50%) w drogerii która znajduje się niedaleko mojego domu....Myślę, że w regularnej cenie nigdy bym go nie kupiła......
Używam go już z przerwami 3-4 miesiące ...męczę go i męczę i zmęczyć nie mogę......

Pierwsze wrażenie

- szybko się wchłania
-aplikacja higieniczna ze względu na aplikator kropelkowy
-estetyczne szklane opakowanie
-nie uczula 
........................niestety to wszystko
To kolejny nijaki produkt. Taki bez którego żyć można i jest pięknie.

Po nałożeniu na twarz szyję i dekolt odczuwam lekkie, nieprzyjemne napięcie naskórka, na twarzy dodatkowo uczucie lekkiego pieczenia. Niestety wraz z każdą kolejną aplikacją stan mojej skóry się nie poprawiał jak zapewniał mnie producent, a wręcz pogarszał ....Stała się wyraźnie przesuszona i efekt ten pogłębiał się......
Produktu tego nie można stosować SOLO ...niestety polecam natychmiastowe nałożenie kremu nawilżającego ...wtedy efekty uboczne ( suchość, pieczenie) będą mniej odczuwalne.
Może dzięki temu jeśli już go macie jak ja uda się Wam szybciej go zużyć ...!!!




Minusów jest wiele
- cena 63 pln / 30 ml szok za taki bubel?!!!
-brak działania pożądanego 
-stan skóry po użyciu pogarsza się 
- nie jest wydajny ( wodnisty mleczny)
-Nie nadaje się do skóry suchej!!!!






Reasumując
Mogę go zaliczyć do grupy bubli których już nigdy nie kupię......!!!!
nawet w promocji - 99% 





A jakie Wy macie doświadczenie z tym serum?
Dla Was to hit czy kit?

pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz