Alterra balsam z rumiankiem do ust-kosmetyk o wielu twarzach-)

Balsam na usta i nie tylko-)


hej-)


Dziś w ataku pielęgnacja, więc nie mogło zabraknąć w niej kosmetyku który pod przykrywką balsamu do ust robi furorę w świecie urodowym jako remedium na wszelkie bolączki -)


Zakupiłam ją miesiąc temu, z ciekawości ..czy u mnie też się sprawdzi?... oczywiście chodziło mi głównie o moje liche rzęsy i brwi które po latach "skubania" są w opłakanym stanie..z łysymi plackami na których niczym pióropusz sterczą włoski .....

Naturalny skład a w nim
-olej rycynowy, kokosowy, jojoba,słonecznikowy
-oliwa z oliwek
-wosk pszczeli
-olejek z marchwi
-witamina A i E
-wosk candelilla
-------surowce to pochodzą z upraw ekologicznych  i dzikich zbiorów-------


 W swym składzie nie zawiera
-syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących
-silikonu, parafiny i produktów na bazie olejów mineralnych
To produkt o naturalnym składzie w formie sztyftu zamykany w pomadkowym etui
 Zapach nie jest najładniejszy ale mnie nie drażni (ziołowo-miodowy) dziwny raczej nieprzyjemny w smaku-)


W sumie już po dwóch tygodniach mogłabym  Wam go polecić rzęsy moje stały się wyraźnie ciemniejsze .. co dziwne zważywszy, że w składzie ma rumianek który powinien rozjaśnić ...a tu niespodzianka... chyba są trochę dłuższe -) nakładam go dość grubo na całą linię rzęs pokrywając starannie włoski.
Smaruję też nim brwi dokładnie nawet kilkukrotnie. Produkt dosłownie przykleja moje brwi do skóry, z dnia na dzień nabierają prawidłowego  kształtu, przestały odstawać na wszystkie strony, są grubsze i ciemniejsze, rosną nowe.
Nakładam ją tez tradycyjnie na usta na noc (przemiennie z innymi balsamami)
Oczywiści nie muszę Wam mówić,że te zabiegi stosuje na wieczór po dokładnym oczyszczeniu cery i nałożeniu kremu.

Czytałam tez o innych zastosowaniach pomadki
-na pękającą skórę dłoni
- na popękane pięty
- dla zmiękczenia odcisków
- jako odzywka do paznokci i skórek
itd

Plusy
- duży plus za sztyft a nie słoiczek
- cena 5,60 pln za 4,8 g ostatnio w Rossmannie w promocji za 3,99pln
- wspaniale spisuje się jako baza pod pomadki kolorowe
- daje uczucie nawilżenia
- przyciemnia, odżywia i pobudza do wzrostu rzęsy i brwi
- problem suchych skórek znika
- wydajna starczy mi minimum na dwa miesiące
- nadaje delikatny zdrowy połysk
- posiada naturalny skład
- idealna na zimę

Reasumując to naprawdę fajny i tani specyfik na wszelkie bolączki w którym znalazłam jeden maleńki minusik...zapach .... ale jak pomaga to da się z nim żyć...pachnie nieciekawie ale nie śmierdzi-)
Mam nadzieję, że to Was przekona do zakupu jeśli będziecie szukać wielozadaniowego balsamu do ust-)







pozdrawiam
Evelka







0 komentarze :

Prześlij komentarz