Wakacje na Bahamach czyli Bahama Mama The Balm

Dotyk egzotyki czyli bronzer Bahama Mama-)

hej-)

Dzisiejszy bohater to mój faworyt do konturowania twarzy..... mój nr 1-)
Długo szukałam produktu idealnego neutralnego, nie za ciepłego i nie za zimnego, dzięki któremu podkreślę moje kości policzkowe. Miał ciężkie zadania do spełnienie, musiał się sprawdzić przy lekkim i mocniejszym konturowaniu a także przy ocieplaniu cery ...nadając jej delikatna opaleniznę.
I tak któregoś dnia przy większych zakupach trafiła do koszyka i ona-)...to jest miłość od pierwszego wejrzenia ......
Zacznę recenzje bo rozpływać to się mogę ze 20 stron....



Pierwsze, drugie i trzecie wrażenie....
-dobrze współpracuje z podkładem
-nie jest ani za twardy, ani za miękki
- nie pyli się, nie kruszy
-daje wyjątkowe wykończenie takie sucho-kremowe
- bardzo mocno napigmentowany
-bezwonny
-nie uczula, nie podrażnia
-kolor idealny neutralny lekko chłodny


-matowy ale nie płaski w wykończeniu ( w towarzystwie Mary Lou)


-polecam stopniowanie w nakładaniu w myśl zasady " lepiej mniej a naturalniej niż więcej jak clown"
-przy delikatnym nałożeniu może zdać egzamin... nadania delikatnej opalenizny...
- nie posiada drobinek !!!!


Opakowanie słodkie-) Jak każdy produkt The Balm cukierkowe z kuszącą skąpo odzianą panią. Papierowe ale dość porządne zamykane na magnesik. W środku lusterko...

Cena ok 55 pln / 7g

Wydajność
- przy normalnym codziennym użytkowaniu starczy spokojnie na 1,5 roku.Wiec jak same widzicie produkt bardzo wydajny..

Ja nie ukrywam ( bo nie da rady) że jestem nim oczarowana, spełnił wszystkie moje oczekiwania. Choć mam ochotę na reklamowany produkt Inglota Puder HD nr 505.... i skusze się na bank-)

Czy kupiłabym ponownie Bahamę jak się skończy moja .... Jasne że TAK!!!!

Minus znalazłam jeden
- nie jest to produkt dla osób zaczynających przygodę z makijażem, gdyż łatwo przesadzić i porobić sobie plamy lub efekt brudnej buzi...trzeba nauczyć się z nim pracować i stosować dosłownie ociupinkę dokładając w razie potrzeby-)

Ciekawa jestem Waszego zdania kochane


pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz