Giordani Gold Oriflame- baza pod makijaż

Baza pod makijaż z Oriflame-)

hej-)

Nie ukrywam, że to mój pierwszy produkt tego typu..... nie licząc "randki sprzed lat z bazą Inglota ale był to niewypał...dawno temu i nie warto o tym gadać"

Kuszona niską ceną i pozytywnymi komentarzami na jaj temat....kupiłam w cenie jak to ja "promocyjnej"










Pierwsze wrażenie
- pozostawia skórę miękką i gładką ( producent nie kłamie-)
-opakowanie estetyczne szklane z pompką, widać ile produktu nam zostało a pompka działa bez zarzutu, wydobywając dokładnie tyle produktu ile trzeba 
-ładnie się wchłania
-jest bardzo wydajna
-rozświetla lekko cerę 
-sprawdza się latem przy wysokich temperaturach
-wygładza, można na nią nałożyć sam puder
-przedłuża trwałość makijażu, który wygląda bardziej naturalnie.Idealnie go scala 

Zapach

Bardzo świeży i słodki...przyjemny

Konsystencja

Lekki kremik wystarczy jedna pełna pompka na cała buzię.




Wydajność
Produkt bardzo wydajny 

Nie mam co prawda porównania z innymi tego typu produktami, ale jestem z niej bardzo zadowolona, u mnie się sprawdziła.

Plusem - dodatkowym jest to, że nie ma korka a pompka przekręcając ją w odpowiednią stronę blokuje się, uniemożliwiając produktowi wydostanie się bez nadzoru-)


Minusem - może być cena 39 pln / za 30 ml to nie jest mało, ale gdy pojawia się w promocji za 25 to nie ma się nad czym zastanawiać-)


A jakich wy używacie baz pod makijaż?

Znacie ten produkt?







pozdr

Evelka













0 komentarze :

Prześlij komentarz