Pędzle do makijażu oka- Hakuro ulubione

 Moje pędzlowe Love  Top 7 do makijażu oka-)

hej-)

Tak przyznaje się mam "fioła" na punkcie pędzli do makijażu. Chętnie kupuję i testuje, dbam o nie by służyły mi długo.Uważam,że w makijażu najważniejszą role spełniają narzędzia, dzięki nim możemy go wykonać perfekcyjnie i zadbać o najmniejszy detal. Każdy z nich jest dopełnieniem mojej kolekcji do której jestem bardzo przywiązana.....-)i bez nich nie wyobrażam sobie codziennego nawet lekkiego makijażu-)
Przygodę z pędzlami zaczęłam tradycyjnie od "randki " z Hakuro, zakupując 7 bardzo podstawowych pędzli za pomocą których można wyczarować każdy makijaż-)

Ogólne wrażenie
Po kilku miesiącach ich używania mogę powiedzieć, że są nie do zdarcia...mycie ich jest szybkie i banalnie proste, nie farbują ,nie gubią włosia i nie zmieniają kształtu. Są niezwykle miłe a aplikacja kosmetyku przy ich pomocy jest niezwykle komfortowa. Gdyż mamy pełną kontrolę nad produktem, który ląduje na powiece dokładnie tam gdzie chcemy. Łączenie kolorów tzw"blendowanie" jest szybkie, łatwe i przyjemne. Ceny  za każdy z nich wahają  się od 12-20 pln .Więc czego chcieć więcej.
I co najważniejsze dla mnie są Polskie a jakością nie odbiegają od drogich zagranicznych firm.Więc  po co przepłacać?-)

Hakuro H85- to pędzel idealnie sprawdzający się do robienia kreski jak i nadania idealnego kształtu brwiom.Ścięty skośnie. To pędzel niezbędnik gdyż mam liche brwi z licznymi ubytkami.I muszę najzwyczajniej w świecie domalowywać włoski tam gdzie powinny być a ich nie ma-)(brakuje go na zdjęciu)
włosie-syntetyczne
długość całkowita- 16,2 cm
długość włosia- 0,5/0,7

Hakuro H70- to pędzel do nakładania cienia sypkiego jak i w kamieniu na całą powiekę a jego zaokrąglony kształt umożliwia nakładanie cienia rozśwetlającego przy linii brwi. Takie u mnie pełni zadania i sprawdza się idealnie
włosie -naturane
długość całkowita- 17,5 cm
długość włosia- 1 cm

Hakuro H76- to pędzel typu "kulka"do aplikacji cieni na górną bądź dolną powiekę przy linii rzęs, precyzyjnie można zaznaczyć dzięki niemu kącik wewnętrzny oka oraz precyzyjnie zaznaczyć zewnętrzny kącik oka i zagłębienie powieki.
włosie-naturalne
długość całkowita-17 cm
długość włosia- 0,9 cm

Hakuro H78- to pędzel typu "kulka" większy odrobinę od poprzedniego H76 i spełnia dokładnie te same funkcje w których sprawdza się idealnie a dodatkowym zastosowaniem może być rozcieranie kreski nad linią rzęs.
włosie-naturalne
całkowita długość-17,5 cm
długość włosia 1,1 cm

Hakuro H80 - to już pędzel  typu "kulka"większy o rozmiar od H78  i znowu pełni on takie same funkcje jak dwoje poprzedników.Różnica miedzy nimi polega na zastosowaniu odpowiedniego biorąc pod uwagę precyzje i wielkość powierzchni na której ma  pracować-)
włosie-naturalne
długość całkowita-17,5 cm
długość włosia-1,2 cm

Hakuro H77- to idealny pędzel do rozcierania cieni tzw "blendowania"które wykonuje się w celu roztarcia wyraźnej granicy między kolorami. I w tym sprawdza się idealnie z uwagi na kulkowy kształt z wyraźnie zaznaczonym czubkiem.
włosie-naturalne
długość całkowita-18 cm
długość włosia- 1,8 cm

Hakuro H64- to pędzel zbity o kształcie dużej kopułki służący do nakładania kosmetyków płynnych jak i kremowych na mniejsze niedoskonałości twarzy i oczu. Polecają go również do blendowania i nakładania cienie mineralnych w zewnętrzny kącik oka ale dla mnie w tej funkcji się nie sprawdza gdyż mam raczej małe oko i opadającą powiekę. Używam go do rozprowadzenia korektora pod oczami i w tym jest niezastąpiony-)
włosie-syntetyczne
całkowita długość-14,5 cm
długość włosia-1,5 cm

Wszystkie wymienione pędzle mnie nie zawiodły, towarzysza mi przy wykonaniu codziennego makijażu. Są precyzyjne i bardzo solidnie wykonane.skuwki nie rdzewieją i nie rozklejają się.Trzonki są poręczne wykonane z drzewa naturalnego i pomalowane czarnym lakierem. Który nie pęka i się  nie łuszczy. Taki zestaw posłuży latami....

Dla mnie produkt na 6+

pozdrawiam

Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz