Ziaja seria oczyszczająca z Liśćmi Manuka

Ziaja seria oczyszczająca do twarzy z Liśćmi Manuka

hej-)

Zrobiłam sobie trzy dni wolnego by choć trochę odgruzować mieszkanie na święta i powiem tak ....Misja pod kryptonimem "Perfekcyjna Pani Domu" - zakończyła się pełnym sukcesem-))
Wracam dziś do Was z naładowanymi bateriami i kilkoma postami które w przerwach przygotowałam.

Zaczynamy od serii okrzyczanej jako" the best " wśród preparatów do oczyszczania skóry .... dziś pod lupą owe liście manuka-)
Posiadam 3 preparaty z tej serii, zrobię więc recenzje każdego z nich, tak by było Wam lepiej wybrać ten idealny dla Was od którego zaczniecie-)




A więc zaczynamy-)))

                                  Tonik do twarzy



Co pisze o nim producent?
Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. 
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych


Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


 Cena 8pln / 200ml

-to naprawdę fajny produkt, który działa bardzo odświeżająco, sposób aplikacji(atomizer) bardzo przypadł mi do gustu ze względu na higienę i wygodę użycia. Ma bardzo przyjemny zapach, a skóra po jego zastosowaniu naprawdę wygląda ładnie. U mnie sprawdza się pomimo tego, że moja skóra ma tendencję do przesuszania..nie znam się na składach, nie wiem jak to możliwe, ale to pierwszy tonik w moim życiu, który współgra z moją skórą na całej buzi.....od kilku lat stosuje tylko płyny miceralne....

Plusy
- opakowanie z atomizerem jak dla mnie rewelacja
-cena 7 pln to groszowa sprawa 
- opakowanie spore 200ml
-dostępny
-wydajny
-odświeża i oczyszcza 
-faktycznie zmniejsza widoczność porów przy dłuższym stosowaniu
-bardzo przyjemny zapach

Ja wiem, że dla większości z Was atomizer to problem ale ja rozwiązałam ten problem i nie psikam produktem na wacik kosmetyczny a bezpośrednio na buzię  niczym mgiełką do twarzy, odczekuje chwilkę i pozostałość ścieram wacikiem -) 

Minusów jak dla mnie ten produkt nie ma-)))



                                         ***************************************


Kolejny z serii to                  Żel do mycia twarzy


Kupiłam go z powodu jego bakteriobójczych właściwości na tzw " ciężkie babskie dni" gdy wyskoczy nieprzyjaciel-) Absolutnie nie do mycia buzi na co dzień, gdyż moja sucha skóra nie wytrzymałaby tego-)


Co pisze o nim producent ?
Oczyszczający żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate.
Substancje czynne nawilżająco - kojące:
- kwas laktobionowy, alantoina i prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra
- zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry,
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry,
- kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum,
- poprawia nawilżenie i miękkość naskórka,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 




Skład:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Zinc Coceth Sulfate, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Lactobionic Acid, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Benzoate, )Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citric Acid.






Przy mojej cerze to bardzo ważne by oczyszczając nie wysuszać zbytnio naskórka. Stosuje ten preparat głównie wieczorem  w tzw "ciężkie dni"przy użyciu mojej sonicznej szczoteczki której recenzja również znajduje się na blogu. Do tego zabiegu stosuje 1-2 pompki, daje on rade nawet z pozbyciem się resztek makijażu.


Konsystencja
Dość wodnista, natomiast preparat daje radę i dość dobrze się pieni. Sam płyn jest przezroczysty.

Opakowanie
Zgrabna butelka w morskim kolorze z atomizerem w formie pompki. Który tłoczy produkt bez zarzutu w odpowiedniej ilości. 




Wydajność
Średnia z uwagi na wodnista konsystencję wymaga wyczucia w aplikacji. Dla mnie wystarczają max 2 pompki, przy codziennym lekkim makijażu. Podejrzewam, że trzeba będzie czynność mycia powtórzyć gdy będziemy zmywać porządną wieczorową "tapetę"

Zapach 
Bez zarzutu, świeży z wyczuwalnymi nutami coca coli -)

Plusy 

-ładny zapach
-wydajny
-cena 8 pln
-higieniczne opakowanie z pompką
-dobrze oczyszcza nie wysuszając zbytnio
-bardzo dobrze się pieni
-nie jest to typowy gęsty żel , to raczej wodnisty produkt

Minusów nie znalazłam -)

Nie jest to produkt dla osób które mają suchą cerę, oczywiści ja taka mam to fakt. Natomiast używam tego produktu dość rzadko i tylko wtedy gdy na mej buzi pojawią się "nieprzyjaciele". Niestety troszkę wysusza i ściąga naskórek a tego efektu nie lubię.


                                                 ****************************** Kolejnym produktem który jak dla mnie jest zdecydowanym "gwoździem programu" jest 
                                                            PASTA-)

Co pisze o niej producent ?....
Głęboko oczyszczający produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizująca zielona glinka,
- aktywna baza myjąca.
Czysta i świeża skóra:
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,
- ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,
- zapobiega powstawaniu zaskórników,
- przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 

Skład:
Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laurenth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Illite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

     
( jak same widzicie mam już kolejne opakowanie)

- to głęboko oczyszczający produkt, zawierający w sobie drobinki ścierne. Można ją stosować na wiele sposobów:

1) w formie peelingu na twarz, dekolt i szyję

2) gdy po zakończonym peelingu pozostawimy ja do wyschnięcia na skórze produkt zmieni się w maskę oczyszczającą 

3) jeśli połączymy ją z dużą ilością wody możemy stosować ją jak żel myjący

Produkt ten to według mnie najlepszy preparat z całej serii. Uwielbiam go za wielozadaniowość
oraz uczucie odświeżenia i oczyszczenia jakie pozostawia na mojej skórze.

Plusy 
- opakowanie w formie tubki bardzo higieniczne 
- produkt bardzo gęsty, nie wycieknie z tubki 
- bardzo wydajny
- po zastosowaniu skóra jest miękka, gładka i wyraźnie oczyszczona 
- świeży ładny zapach
- cena 8 pln za 75ml wręcz groszowa sprawa
- dostępność
- nie uczula, nie podrażnia 
- można go stosować codziennie


Konsystencja
Gęsta ale nie przypomina kremu, raczej tempa z dużą ilością średniej wielkości drobinek przypominających piasek.  Bez obaw możemy zostawić tubę otwartą w dowolnej pozycji, produkt bez naszego wyraźnego udziału nie opuści opakowania, gdyż trzeba użyć troszkę siły by go wydobyć. Pasta koloru białego. Z łatwością się zmywa a pozostawiona na twarzy nie robi nam na niej suchej skorupy.






Opakowanie
Tubka stojąca na "głowie" z nakrętką. Wykonana z miękkiego plastiku w biało- zielonej tonacji, Pozwoli nam na wydobycie preparatu z tubki do cna.


 Zapach
Dla mnie wyraźny zapach coca coli ale może ktoś z was wyczuwa coś innego.  Zapach przyjemny bez dwóch zdań.

Minusów jak dla mnie Brak..i bardzo się z tego cieszę -) Na pewno pozostanie ze mną na długo i nie zamienię jej szybko na inną...-)

Wszystkie wymienione produkty są naprawdę bardzo dobre i idealnie się uzupełniają. To takie 3 kroki w codziennym wieczornym oczyszczaniu przed snem, które stosuję kiedy tylko zobaczę jakiś nieproszonych gości na mej buzi-) Idealne trio za naprawdę niską cenę. Taki typowy "must have" dla osób z problemami skórnymi ale i dla tych którzy borykają się z tym problemem od czasu do czasu 

W sprzedaży są także kremy z tej serii na dzień i na noc, niestety jeszcze nie miałam okazji ich przetestować więc o działaniu nie mogę nic powiedzieć-(


A wy lubicie ta serię ?
Który z produktów jest Waszym ulubieńcem?

pozdr
Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz