Trochę o mnie i moim świecie............-)

Trochę o mnie.............-)about me......


Witajcie!!
Mam na imię Ewelina i zapraszam Was na mojego bloga. W którym chcę podzielić się  moim doświadczeniem i wiedzą z zakresu pielęgnacji i makijażu. Jak każda kobieta uwielbiam zakupy i ciężko mi sobie czegoś odmówić ( co niestety łączy się często z katastrofą portfela). Na moim  blogu chce Was zapoznać z moją opinią na temat produktów których używam, recenzje będą  rzetelne i obiektywne. Mam nadzieję, że niektórym z Was pomoże to podjąć decyzje przy zakupie....i nie zaliczyć przy tym wtopy -)


Będę też pisać o sprawach które ułatwiają mi życie, a też o takich które są moim koszmarem ....może tez zdarzyć się paplanina o niczym z serii "dziś był okropny dzień"," wkurzyło mnie ....."..mam nadzieję, że przymkniecie czasem oko gdyż to moje pierwsze "dziecko" i  jakiś " bubsel" może się trafić...
Ostrzegam też, że czasem mnie ponosi pisanie i robię się zbyt twórcza a raczej słowotwórcza ... wymyślam wyrazy i już -) 


 Liczę na to,że czytanie sprawi Wam przyjemność i będzie dla Was źródłem inspiracji zakupowych i nie tylko)....postaram się nie przynudzać-)

Welcome!!
My name is Ewelina and I am inviting you to my blog.I want to share my experience and the knowledge in the scope of the care in and of make-up. As every woman I am loving the shopping and it is hard for me to refuse itself something (what unfortunately is often linked with the disaster of the wallet). On my blog i want to acquaint you with my opinion about products which I am using, reviews will be honest and objective. I hope that it will help some of you to make decisions at the shopping.... and not mistake...... -)


I will also be writing about matters which are making the life easier for me, but also about so which are my nightmare.... perhaps of theses to happen babble about nothing of series ...."there was a horrible day", .... "hacked me off..... ....".. I hope that you will close the eye sometimes because it my first "child" and some  "Accident" can come up...
I am also warning that sometimes writing is incurring me and I am becoming too creative and rather than that derivational... I am thinking expressions up and already -)

I hope that the reading will be amenity you and will be the source of the inspiration for you).... I will try not to bore- you)


Moja twarz
- cera mieszana, rozszerzone pory ze skłonnością do powstawania zaskórników
- skłonna do przesuszeń

Włosy
- gęste, lekko falowane
- przetłuszczające się u nasady
- podatne

Paznokcie
- mocne ( w genach po babci )

Skóra
- normalna/ sucha

Jeśli będziesz mieć ochotę skontaktować się ze mną, możesz napisać do mnie wiadomość na adres mailowy znajdujący się w zakładce kontakt. Zachęcam Was również do wyrażania swoich opinii na temat recenzowanych produktów, porad czy paplaniny o życiu... w komentarzach.
Wkradnie się  tu pewnie parę fotek mojej "oślicy" ukrytej w ciele psa..panny Loli, która jest radosną i kochającą suczką rasy Bullterrier. Często posty powstają z jej udziałem, gdyż wtedy najbardziej próbuje zaznaczyć swoją obecność...natarczywością, ciągłą chęcią do zabaw i psikusów  -)




If you feel like getting in touch with me, you can write the message to me to the mail address being in a bookmark contact. I am also encouraging you expressing my opinions about reviewed products, advice or the conversation about the life... in comments.
Here most probably a few photographs will sneak my  "donkey" hidden in the body of the dog..  Lola  is a happy and loving bitch of the Bullterrier race. Entries often arise with her participation, because then the most is trying to make his presence felt... the importunity, constant willingness to games and pranks -)







Chcę się z Wami dzielić tym co lubię, co mnie inspiruje....fascynuje....jestem ciekawa życia .... więc spodziewać się możecie wszystkiego-)

I want to share what I like, with you what is inspiring me.... fascinates.... I am curious about the life.... so to expect you can of everything-)



Obecnie zdjęcia cykam telefonem Nexus 5 -)



pozdrawiam
     Evelka


0 komentarze :

Prześlij komentarz