Moje SOS-Ziaja- maska kakaowa

Maseczkowe szaleństwo na każdą kieszeń

hej-)

Dziś robię Wam atak maseczkowych postów ale cóż zrobić .......takimi cudami czuje wewnętrzną potrzebę a wręcz obowiązek podzielić się z Wami.....



Co pisze o niej producent ?

Kakaowa maseczka o właściwościach odżywczo-nawilżających. Szybko i skutecznie regeneruje skórę. Przywraca skórze zdrowy, promienny wygląd. Zawiera masło kakowe o wysokich wartościach odżywczych. Zapewnia skórze równowagę wodno-lipidową. Nawilża i aktywnie uelastycznia skórę. Wyraźnie zmniejsza szorstkość naskórka. Działa kojąco oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.



Sposób użycia:

1-2 razy w tygodniu nałożyć grubą warstwę maski na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, omijać okolice oczu i ust. Po ok. 10–15 minutach spłukać letnią wodą lub usunąć przy pomocy płatków kosmetycznych. Maskę można pozostawić na noc bez spłukiwania jako optymalizacje nocnej regeneracji. Ja przyznam się , że nigdy nie pozostawiałam jej na całą noc i nawet nie wiem jak się wtedy zachowa na skórze. Natomiast po 15 minutach gdy ją zmyję buzia jest gładka, miła w dotyku i nawilżona. Stosuje ją głównie latem, gdy moja buzia ma kontakt z promieniami słonecznymi.




Ziaja kremowa maseczka odżywcza do skóry normalnej, suchej,wrażliwej- to mój wakacyjny hicior...zawsze taszczę ją ze sobą na wszelakie wyjazdy wakacyjne gdy jest ciepło, słonecznie. Wspaniale nawilża, zmiękcza, odżywia a przede wszystkim poprawia koloryt skóry  wyraźnie go ujednolicając...wspaniale regeneruje-)
Jest idealnym uzupełnieniem do kremu -masła kakaowego do twarzy....

Pierwsze wrażenie

- zapach hmmm czekoladowy słodki naprawdę fajny-)

- konsystencja kremowa, gęsta, lekko tłusta ale przyjemna

- wspaniale się wchłania

- ujednolica koloryt a opalenizna jest bardziej słoneczna i zdrowa

- 10-15 minut  maska jest prawie niewidoczna, jakby moja skóra ją wypiła.... resztki ścieram delikatnie płatkiem kosmetycznym

- opakowanie w formie saszetki jednorazowej jest mega praktyczne i daje pewność, że produkt  jest świeży. Choć łapki upaprane

- jest bardzo wydajna 1 saszetka starcza na  dwie aplikację (szyja, dekolt, twarz)

- posada naturalne ph

- jest przebadana dermatologicznie i alergologicznie  jak każdy produkt Ziaji do pielęgnacji

- gdy stosuję ją po opalaniu a przed, kładę na buzię krem z kakaowej serii moje piegi są mniej widoczne-)



Jeśli zapoznałaś się już wcześniej z kremem i balsamem do ciała z serii pielęgnacyjnej zawierającej masło kakaowe  to ten produkt jest dla Ciebie...    ....jeśli to twój "pierwszy raz" z tą serią to jestem pewna że pokochasz ją -)




Polecam dla mnie zasługuje na 6+
pozdrawiam
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz