Popełniłam zakupy-)

Zrobiłam zakupy  kosmetyczno-pielęgnacyjne a do tego wspomnę o niedawnych nabytkach ze sklepu internetowego które zamówiłam na wiosnę?Niby nic a cieszy-)


Hej-)

Dzień wczorajszy był dniem pracowitym, codzienne obowiązki nie pozwoliły mi skrobnąć drugiego obiecanego posta, postaram się Wam to wynagrodzić -)

Było pięknie, słonecznie a więc pogoda sprzyjała dreptaniu więc podreptałam do Rossmanna i zakupiłam ;

- Rival de Loop - maseczkę z ekstraktem z truskawki,wanilii i masłem Shea

-Rival de Loop - maseczkę  przeciwzmarszczkową Q10 i tripeptydem

-Rival de Loop - maseczkę oliwkową z ekstraktem z lotosu

-Rival de Loop - maseczkę pod oczy i na powieki z olejem makadamia oraz olejem z pestek  winogron 

- Korektor kryjąco-rozświetlający z olejkiem arganowym w odcieniu light 8 w 1 Eveline Cosmetics


- wysuszacz do lakieru Sally Hansen - Insta Dri

Będę testować i już niedługo zrobię recenzję-)

W sieci Super-pharm  skusiłam się na 
- Delia Serum na wzrost rzęs i brwi 
...katuję te moje biedne rzęsy i brwi czym się da by urosły i były piękne....

Kilka dni temu przyszło tez moje zamówienie z drogerii internetowej gdzie zamówiłam

-Korektor HD z firmy NYX odcień Glow
- High lights rozświetlacz w płynie firmy Technic ( produkt nazwijmy inspirowany High Beam Benefitu 




Dajcie mi chwilkę zobaczę co to za cuda i zrobię Wam recenzje 

pozdr 
Ewelina




0 komentarze :

Prześlij komentarz