Czym się kierować wybierając sklep internetowy?

Czym się kierować wybierając sklep internetowy, by się nie zrazić-)

hej-)

Dziś pod lupę idą sklepy internetowe, postaram się Wam pomóc w podjęciu decyzji i wyborze najlepszej opcji dal Was. By dzięki temu zakupy dokonywane w zaciszu domowym mogły być przyjemne, korzystne i w pełni satysfakcjonujące.

To tylko 9 punktów które są moimi wytycznymi kiedy mam zamiar rzucić się wir zakupowy-)

1)- zawsze sprawdzam minimalną kwotę zakupu, która uprawniać mnie będzie do bezpłatnej  dostawy produktu. W zależności od sklepu suma ta waha  się od 100 do 300 pln

2)-dobry kontakt mailowy i telefoniczny z biurem obsługi klienta to dodatkowy wielki plus

3)-sprawdzam ofertę sklepu i dostępność produktów wybranych do zakupu

4)-sklep dopasowuję do moich potrzeb tak by wszystkie planowane zakupy zrobić w jednym  sklepie

5)- porównuję oferty, gdyż sklepy prześcigają się w promocjach

6)-czytam opinie o sklepie

7)-większe zakupy robię przed świętami (dzień kobiet,walentynki, itd) sklepy robią dodatkowe  oferty np -20% na cały asortyment

8)-szybka przesyłka- to dla mnie ważne bo jak już coś kupię to chcę jak najszybciej cieszyć się  nowym nabytkiem

9)-im większa oferta(różnorodność firm i produktów) tym większa pewność, że wynajdę coś dla  siebie....ma to swoje minusy gdyż kupujemy więcej niż planowaliśmy-)

Tymi zasadami kieruję się robiąc zakupy przez internet. Dzięki temu moje transakcje są trafione a ja oszczędzam czas i pieniądze-)

Życzę Wam powodzenia i ogromu przyjemności z dokonywania zakupów....





pozdrawiam
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz