Alterra SOS balsam do ust z olejem z nasion granatu-) peeling do ust

Peeling ust ważna sprawa-)

hej-)

Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o drugiej pomadce z serii Alterry która miała być siostrą bliźniaczką znanej nam wszystkim  wersji z rumiankiem.

Postaram się Wam odpowiedzieć na to pytanie a także opowiem jak Ja  ją stosuję.
Po zakupie rumiankowej i zachwycie jaki mnie ogarnął podreptałam do Rossmanna aby zakupić jej drugą wersję"niby siostrę bliźniaczkę...nie będę ukrywać oczekiwania były bardzo duże-)




Świeżo po zakupie nie mogłam się doczekać i już w drodze do domu wydobyłam ją z opakowania...nie spodziewałam się ładnego zapachu i tu pierwsza niespodzianka...okazało się, że pachnie naprawdę ładnie (słodko, świeżo jednym słowem przyjemnie)
Skład jak zwykle bogaty i naturalny
-olej z nasion granatu
-olej jojoby
-witamina E
-olej rycynowy
-olej sojowy
itd

Oczywiście bez sztucznych syfów -)



Plusy
-zapach hmmm bardzo ładny
-naturalny skład
-posiada mikrogranulki więc jak dla mnie idealnie sprawdza się do peelingu ust
-jest w użytku bardziej miękka niż rumiankowa
-doskonale wpływa na regeneracje naskórka
-opakowanie wygodne i solidne w formie sztyftu

Minusy
Jeśli oczekujesz takiego samego zastosowania  które spełnia wersja rumiankowa to ten produkt nie jest dla Ciebie!!!!
Jeśli dasz mu szansę jak ja to polubisz go bardzo-)
-z uwagi na mikrogranulki nie nadaje się do aplikacji na rzęsy i brwi
-nie nadaje się też jako balsam do ust (oczywiście to moje zdanie)

Dla mnie idealnie spełnia rolę pomadki do peelingu ust..i tak należy go traktować.
Jest fajnym uzupełnieniem wieczornej pielęgnacji.Po dokładnym oczyszczeniu cery i nałożeniu jakiegoś specyfiku w formie kremu na noc zabieram się za pielęgnację ust
- nakładam sporą warstwę kilkukrotnie przejeżdżając po ustach
-następnie wykonuje delikatny masaż trąc wargę o wargę lub za pomocą palców kilka minut
- ścieram pozostałość chusteczką
- nakładam balsam z rumiankiem Alterry lub softlips Perfecty
Rano efekt super usta miękkie lepiej ukrwione i wyglądające zdrowo

Oceniając ją w tym kontekście produkt oceniam na 5+

polecam-)




pozdrawiam
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz