Anew Hydra Recowery -żel-krem-maska nawilżająca na noc

Akcja nawilżanie nocą-)

hej-)

Oto kolejny produkt firmy Avon z serii Anew , którego zadaniem jest silne nawilżanie i regeneracja skóry.
Zakupiłam ta maskę jak tylko pojawiła się w promocyjnej cenie (29 pln) w katalogu jako nowość. Nie ukrywam,że miałam duże oczekiwania w stosunku do niej. Miała być uzupełnieniem codziennej pielęgnacji w której stawiam na nawilżanie i regeneracje.




Już od pierwszego użycia produkt ten zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Producent zaleca stosować go 2-3 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb dla uzyskania najlepszych rezultatów. Nakładałam ja kilka razy w miesiącu ale zdarzyło  mi się nakładać ją codziennie.

Konsystencja- gęsta, żelowa z zawartością kwasu hialuronowego  oraz  dużą ilością mikrokapsułek zawierających masło shea. Bezwonny.

Jak stosować?
Na noc po dokładnym oczyszczeniu cery nakładam małą ilość na twarz, szyję, dekolt robiąc przy tym delikatny masaż.Pod wpływem ciepła dłoni mikrokapsułki rozpuszczają się i całość dość szybko się wchłania.
Produkt ten przeznaczony jest do cery wrażliwej, nie uczula i nie podrażnia. Jest testowany klinicznie , w składzie nie posiada parabenów. Jest bezwonny co jest jego wielkim plusem.
W promocji można go kupić  za 30-40 pln, niestety cena regularna jest bardzo wysoka i na pewno nie kupiłabym go ponownie.
50 ml =  70 pln (szok)

Opakowanie
Folia ochronna i kartonik kryje w sobie bardzo ładny szklany słoiczek. Opakowanie bardzo porządne i estetyczne jak wszystkie produkty z serii Anew.

Plusy
-nawilża i jest bardzo wydajny
-nie zapycha
-nie przetłuszcza skóry
-można spokojnie stosować go codziennie zamiast kremu na noc-krzywdy nam nie zrobi ...sama sprawdziłam
-cera po wieczornej aplikacji rano jest gładka i miękka
-zmarszczki lekko się wygładziły
-jest bezwonny
-przy odpowiedniej ilości nałożonej na skórę, ładnie się wchłania

Minus
- cena regularna jest zbyt wygórowana
-przy nałożeniu zbyt grubej warstwy pozostawia na skórze uczucie lepkości( dość nieprzyjemne)

Podsumowując
Jestem na tak i pewnie się skusze gdy będzie znowu w promocji  za 29 pln( maksymalna jego wartość)
W cenie regularnej nie kupię go nigdy. I będę żyć dalej szczęśliwa -)
Warty wypróbowania to na bank, ale efektu woow nie było. Fajny  produkt jakich wiele.

Może dzięki temu wpisowi któraś z Was się skusi, zachęcam do dzielenia się opiniami na jego temat w komentarzach...-)


pozdrawiam
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz