Lovely Silver Highlighter rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu

Lovely Silver Highlighter rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu-)

hej-)

To był mój "must have" podczas promocji -49% która niedawno była w sieci drogerii Rossmann. Polowałam więc na niego od samego początku buszując w szafie Lovely...niestety zanim go dopadłam musiałam odwiedzić kilka Rossmannów ...wszędzie był wyprzedany ...więc nie tylko ja byłam ciekawa i napalona....

Powodzeniem wręcz ogromnym cieszyła się zarówno wersja
- Silver
 jak i
- Gold- jak dla mnie zbyt żółty odcień bo jestem za blada, ale dziewczyny o ciemnej karnacji i cieplejszej pewnie będą zachwycone.
To pewnie zasługa opinii na YouTube-) tam ten produkt w dwóch wersjach był bardzo zachwalany.

Zacznijmy więc od początku




Producent zapewnia
Rozświetlacz do twarzy LovelySilver Highlighter jest produktem  o chłodnym odcieniu. Subtelnie rozjaśnia twarz. Ma srebrny odcień, nie osypuje się, wytrzymuje na twarzy wiele godzin. 

Cena: ok. 9zł / 6g


Opakowanie 
Porządne i estetyczne wykonane z plastiku z przezroczystym wieczkiem dzięki czemu ławo zobaczyć co kryje się w środku bez otwierania.

Konsystencja 
Lekko masełkowata, dzięki temu produkt nie pyli się przy nabieraniu na pędzel i nie osypuje podczas aplikacji. 

Kolor
Jest to dość chłodny kolor ale nie ekstremalnie zimny. Idealnie sprawdzi się u brunetek i szatynek. Nałożony na szczyty kości policzkowych lub w wewnętrznym kąciku oka, wspaniale rozświetla tworząc niezwykłą, gładka taflę bez tandetnych drobinek. Jest dość mocno napigmentowany, więc musimy uważać by nie przesadzić. Kolor można stopniować dokładając kolejne warstwy.




Aplikacja
Wymagana tzw lekka ręka by nie zrobić sobie placów na twarzy. Dla wprawionych w boju to czysta przyjemność gdyż produkt nie osypuje się i pozostaje na swoim miejscu przez cały dzień, dając piękne rozświetlenie. 

Nie wysusza, nie uczula i nie podrażnia. 

Wydajność
Produkt starczy nam na bardzo długo minimum rok przy codziennym lekkim użyciu. Więc można śmiało powiedzieć, że jest mega wydajny.

Czy kupie go ponownie?
Oczywiście, że tak-) produktu o takiej jakości ...za tak niską, a wręcz śmieszną cenę, nie mogłabym nie mieć w swych zbiorach.




pozdr
Evelka







0 komentarze :

Prześlij komentarz