Isa Dora potrójne cienie do powiek- paletka

Isa Dora...... potrójne cienie do powiek- paletka

hej-)

Dziś opowiem Wam o cieniach do powiek z firmy Isa Dora które wpadły w moje łapki totalnie przez przypadek przy wymiance kosmetycznej z uroczą "wizażanką" którą pozdrawiam serdecznie -)
Ciekawiły mnie te cienie bardzo ale jakoś nie trafiły do mnie w tradycyjny sposób ...w sumie nie wiem dlaczego nigdy nie kupiłam tego trio ...pewnie z powodu ceny -)


cena ok 50pln / 1,8g

Wracając do tematu opowiem Wam o nich troszkę....bo już się z paletką zapoznałam 

Producent opisuje ją 
IsaDora Eye Shadow Trio to paleta cieni do powiek w trzech dopasowanych do siebie kolorach. Połącz różne odcienie i stwórz dyskretny makijaż na dzień lub intensywny wieczorowy. Cienie Eye Shadow Trio IsaDora nie osadzają się w zagłębieniach powieki. Opakowanie z lusterkiem i aplikatorem. 

Skład: Talc, Mica, Calcium Aluminium Borosilicate, Paraffinum Liquidum ,Dimethicone, Polysorbate 20, Glyceryl Ethylexanoate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Isopropyl Myristate, Polyacrylamide, Sorbitan Stearate, Zea Mays Starch, Simmondsia Chinnenis Sead Oil, Tocopheryl Acetate, Ethylexyl Methoxycinnamate, C13-14, Lauroyl Lysine, Nylon-12, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Ethylparaben, Propyloparaben, Imidazolidiny Urea, BHT, Butylparaben, Tin Oxide, C177891, CI77499, CI77492, CI77067, CI77288,CI77510, CI75470, CI77289, CI19140, CI42090, CI77400.



Opakowanie
Bardzo estetyczne i porządne. Zawiera lusterko i aplikator w formie pacynki. 


Kolory 
Można je aplikować na sucho i na mokro. Pigmentacja jest średnia i może troszkę rozczarować. Kolory w paletach są dobrze dobrane i ciekawie się uzupełniają, minusem jest to, że wszystkie maja w sobie błysk tzn perłę...i jak dla mnie są jedynie uzupełnieniem makijażu. Idealne jako akcent na środek powieki. Jasne cieliste lub prawie białe mogą się sprawdzić w wewnętrznym kąciku oka jako rozświetlenie.





Trwałość
Cienie nie rolują się i nie bledną w ciągu dnia. Stosowane na bazę trzymać się będą cały dzień. Jak na produkty wypiekane mało się osypują

Aplikacja
Dość dobrze się je nakłada i łączy ze sobą. Ładnie pracują z pędzlem. 

Czy mnie oczarowały?
Raczej nie ....niestety cena nie idzie tu w parze z efektem WOOW ..... Pigmentacja jak dla mnie nie jest powalająca a paletka nie posiada nawet jednego cienia o matowym wykończeniu co jak dla mnie całkowicie ja dyskredytuje jako produkt do pełnego makijażu. ciesze się, że trafiła do mnie z wymianki-) Zdecydowanie nie kupię palet w pozostałych wariantach kolorystycznych.


W sumie opinia jest dość neutralna bo nie mówię, że to bubel ...ale niestety produkt dla" mniej wymagających" osób bawiących się makijażem, oczekujących lekkiego makijażu dziennego.



pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz