Sephora błuszczyki do ust z serii Gloss Ultra Brillance

Sephora błuszczyki do ust z serii Gloss Ultra Brillance-)

hej-)

Przyznam się, że długo omijałam akurat ten asortyment...jakoś nie przemawiają do mnie produkty z serii Sephora dla Sephora itd.... kojarzyły mi się z gorszą jakością.... a ceny wcale niskie nie są -( Więc długo zwlekałam z kupnem czegokolwiek tej marki, ale gdy skończył mi się w zapasach zwykły przezroczysty błyszczyk a akurat ten był w bardzo atrakcyjne cenie za 9,90 postanowiłam się przełamać. 
I tak w mych zbiorach wylądował Gloss Ultra Brillance





Cena regularna 45pln.........bez komentarza

Producent opisuje na str. Sephory  produkt ten sam niby w lepszym nowym wydaniu-)

Nowa, udoskonalona linia błyszczyków Ultra-Shine Lip Gloss od Sephory, to znakomita pielęgnacja, intensywny kolor, miękkość i połysk Twoich ust w jednym!
Nowa linia błyszczyków gwarantuje:
Ultranawilżanie:50%  więcej nawilżania dzięki kompleksowi stymulującemu syntezę kwasu hialuronowego.
Ultrapołysk:usta w roli głównej z błyszczącymi cząsteczkami nowej generacji.
Turbonasycona paleta kolorów:24 odcienie dla każdej z nas! Piękne, błyszczące usta w klasycznych kolorach: czerwonym, różowym lub pomarańczowym. Wypróbuj także krzykliwe odcienie: oranże, fuksja, a nawet czerń!
Każdy z 24 kolorów zapewni Ci aż 3 różne efekty końcowe:
  • Odbicie światła – holograficzne drobinki rozświetlające nadają ustom efekt zapierający dech.
  • Połysk – usta, które delikatnie lśnią.
  • Blask – bez denerwujących drobinek, seksowne, super gładkie usta, sprawiające wrażenie wilgotnych.
Byłam, widziałam i testowałam, uwierzcie mi nowa linia niczym nie różni się od starej którą mam-)

Opakowanie
Trwałe i estetyczne charakterystyczne dla marki.

Zapach
Fantastyczny przez duże F -) Ciepły z nutami waniliowymi, bardzo przyjemny

Kolor
Tutaj wybór jest ogromny, jest w czym wybierać. Jednak ja polecam kolory neutralne na początek.
Pigmentacja jest raczej lekka więc inne warianty zawierające pigmenty koloru są delikatnie kryjące.

Aplikator
Bardzo fajna gąbeczka, trwała i wygodna. Daje możliwość nałożenia równomiernie koloru za pierwszym pociągnięciem.




Smak
Tak moje drogie to produkt nie tylko wspaniale pachnący ale również smaczny -) słodki ....co jest ogromnym plusem.

Konsystencja
Dość gęsta, 

Wydajność
Doskonała produkt stosuję często a w sumie prawie nie znika z buteleczki

Działanie
Produkt utrzymuje się na ustach kilka godzin, bardzo ładnie nabłyszcza usta i nie wysusza. Jedyny minus to klejąca warstwa jaka zostaje nam na ustach ...ja akurat nie jestem fanka tego efektu. Gdyż włosy często mi się przyklejają -( ale wiem że niektóre z Was lubią ten efekt.

Czy kupię ponownie?
Niestety ten produkt nie zainteresował mnie na tyle bym sięgnęła po niego ponownie.....a jego cena regularna absolutnie nie jest współmierna do jakości jaką ma ten błyszczyk. Poleciłabym go gdyby cena regularna nie przekraczała 20pln bo tyle maksymalnie jest wart......
Niestety jedyny plus to zapach i smak... a to troszkę za mało jak dla mnie.....
Utwierdza mnie to niestety w moim przekonaniu co do słabej jakości produktów Sephora dla Sephory


A wy co sądzicie o produktach Sephora?






pozd
Evelka





0 komentarze :

Prześlij komentarz