Kryolan - Puder Transparentny

Kryolan - Puder Transparentny 


hej-)

Wśród moich zbiorów wynalazłam  kolejny matujący puder który jest wspaniały i nigdy mnie nie zawiódł. Mam go już ponad rok i postanowiłam, że właśnie dziś go Wam pokarzę. Bo nie można dłużej takiego produktu ukrywać w szufladzie -)




To produkt który zakupiłam na targach kosmetycznych w Łodzi....wydałam wtedy fortunę bo tyle pokus było na stoisku Kryolana, że powstrzymać się nie mogłam-)

cena 68pln / 60g
Data ważności od otwarcia 24 m-ce

Producent w tym wypadku udostępnia nam ogromny wachlarz kolorystyczny oraz dwojakie wykończenie tzn:   

- zupełny mat
- drobiny rozświetlające

Ja wybrałam wersję matową TL9  - naturalny kolor o wykończeniu matowym

Skład
Talc, Dimethylimidazolidinone Rice Starch, Benzoyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Coumarin, Limonene, Linalool, Parfum (Fragrance) and may contain , Titanium Dioxide CI 77891, Iron Oxides CI 77491, CI 77492, CI 77499, Red 7 CI 15850, Red 36 CI 12085, Ultramarines CI 77007, Carmine CI 75470, Yellow 5 Lake CI 19140, Chromium Hydroxide Green CI 77289, Yellow 6 Lake CI 15985, Manganese Violet CI 77742, Bismuth Oxychloride CI 77163, Chromium Oxide Greens CI 77288, Red 22 Lake CI 45380, Mica, Silica. May contain carmine as color additive.


Jest to kosmetyk w którego składzie przeważającą część stanowi modyfikowany krochmal ryżowy.

Ogromną zaletą pudru jest duża chłonność i bardzo długa trwałość. Posiada doskonałe właściwości matujące, świetnie sprawdza się w tzw. „strefie T”. Mimo swoich właściwości matujących nie przesusza cery oraz nie podkreśla suchych skórek, przy odpowiedniej i delikatnej aplikacji wygląda naturalnie. Jest bardzo  wydajny, polecam nakładać go za pomocą gęstego pędzla do pudru metodą stemplowania, produkt nie tworzy nieestetycznych smug lub tzw efektu"maski". Zatem jeśli zależy nam na uzyskaniu matowego i naturalnego efektu przez cały dzień produkt sprawdzi się idealnie.

Opakowanie

Tu niestety minus za brak dodatkowego zamknięcia dla sitka, przez co produkt bez kontroli wysypuje się co prawda nie na zewnątrz ale po odkręceniu wieczka tzn zakrętki ...widnieje nam już usypana góra pudru-


Kolory

Puder dostępny jest w kilkunastu odcieniach - całkiem transparentne, beżowe, różowe, żółtawe, z drobinkami lub bez. Każdy może wybrać coś dla siebie. Dostępny jest również w 2 pojemnościach - 20g i 60g. Polecam opakowanie 20g...bo mamy większe szanse na to że zdążymy go zużyć w całości.

Konsystencja

Produkt niezwykle miałki w dotyku pył




Krycie

Bardzo lekkie jedynie lekko podbijające. Mi to odpowiada gdyż ewentualne zakrycie cieni i przebarwień zostawiam podkładowi i korektorowi. Puder koloryzujący na to powodowałby nienaturalny efekt którego unikam jak ognia.


Czy kupię go ponownie?

Oczywiście to świetny, profesjonalny produkt który powinna mieć w swojej kosmetyczce każda kobieta. 





A wy macie jakiś produkt firmy Kryolan?





pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz