Nivea Body, Q10 Plus, Balsam ujędrniający

Nivea Body, Q10 Plus, Balsam ujędrniający do ciała-)



hej-)


Jak wiecie lubię się czymś porządnie wysmarować po kąpieli, ulubieńców mam kilku....ale wśród balsamów króluje jeden i jak na razie jest nie do pobicia-)
Kilka miesięcy temu zupełnie przypadkiem podczas babskich pogaduch poleciła mi go koleżanka. Zachwalała, że jest wspaniały a efekty które daje przy regularnym stosowaniu są powalające.
Więc jak to ja postanowiłam spróbować...oczywiście kupiłam go w Rossmannie na jakiejś tam promocji za około 20pln i w sumie zaczęłam go używać już w dniu zakupu. Gdy zużyłam pierwsze opakowanie wiedziałam, że do niego wrócę....

a teraz opowiem wam dlaczego tak go lubię...


Producent zapewnia:
NIVEA Q10 plus Balsam ujędrniający. Zaawansowany „kompleks energetyczny” z koenzymem Q10,
kreatyną i L-karnityną zawarty w formule balsamu podnosi poziom energii w komórkach skóry:
  • Wyraźnie poprawia jędrność skóry w 2 tygodnie;
  • Pozwala poczuć jak Twoja skóra staje się pełna energii;
  • Intensywnie nawilża i wzmacnia skórę.
  • Składniki zostały wyselekcjonowane zgodnie ze ścisłymi standardami jakości.
Produkt przebadany dermatologicznie.  

I powiem tak nie ściemniają.....-)



Zapach 
Wspaniały, otulający charakterystyczny dla produktów tej marki

Opakowanie
Plastikowa butelka w dwóch wersjach jedna z aplikatorem w formie pompki a druga bez. Pojemniki są takie same więc aplikator można swobodnie dokręcić do opakowania które standardowo go nie posiada.
Konsystencja
Lekka ale wyczuwalnie treściwa, pozostawia na skórze delikatny nie lepiący film



Wydajność
Bardzo dobra kilka pompek wystarczy na nasmarowanie całego ciała

Wchłanianie
Produkt dość szybko się wchłania pozostawiając skórę miękką i delikatną
A teraz najważniejsze pytanie.......
Czy działa?
Tak moje drogie sprawdziłam i działa, skóra już po dwóch tygodniach w widocznie lepszej kondycji. Czyli bardziej napięta i sprężysta...sama byłam zaskoczona. że w tak krótkim tempie tak znaczące efekty.Polecam szczególnie Panią których waga znacznie się waha przez co skóra traci na jędrności.



Cena ok 27pln/ 400ml
Jeśli go macie bądź miałyście podzielcie się opinią na jego temat za mną-)



pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz