Sephora puder brązujący z SPF 15

Sephora, Bronzer Powder SPF 15 (Puder brązujący)


hej-)

Puder ten kupiłam jakoś w zeszłym roku na wyprzedaży w Sephora razem z błyszczykiem do ust którego recenzję znajdziecie na mym blogu. To był impuls gdyż nie mam zaufania do tej marki...no ale cena promocyjna skusiła mnie. 

Mam go wersji mozaiki składającej się z 3 kolorów ( bardzo jasnego beżu, jasnego brązu, ciemnego brązu)

Niestety oświetlenie w sklepie nie pomaga nam przy wyborze koloru idealnego dla nas.....tak więc produkt kolorystycznie średnio mi się podoba ....ale o tym za chwilę





Producent opisuje go bardzo skąpo-)

Puder brązujący do twarzy nie zawierający drobinek. Zawiera SPF15


Zawiera aktywne składniki

Active Ingredients: Titanium Dioxide 3%, Octinoxate 3%. Other ingredients: Talc, Mica, Zea Mays (Corn) Starch, Dimethicone, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Zinc Stearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Zeolite, Sorbic Acid, Methylparaben, Propylparaben, Tetrasodium EDTA, Polyperfluoromethylisopropyl Ether, Butylparaben, Fragrance, BHT. May contain: Iron Oxides, Carmine, Red 7 Lake.

Zapach 
Bardzo przyjemny, przypomina mi jakby nuty zawarte w kremie Nivea

Opakowanie
Solidne bardzo estetyczne zawiera lusterko. Zamknięcie na tzw "klik"trwałe

Kolor
Ja posiadam wariant mozaiki i szczerze mówiąc nie znalazłam jej nigdzie....co daje mi do myślenia-)
..........albo nikt więcej go nie kupił......albo to jakaś limitowanka była-)
Niestety są tu obecne rude tony których nie znoszę...a produkt zawiera mikro drobinki niby mało widoczne na skórze ......ale w tego typu produktach nie lubię efektu kuli dyskotekowej...produkt powinien być zupełnym matem....No cóż właśnie przez oświetlenie w sklepie nie widziałam tego dziadostwa-(




Aplikacja

Produkt dla wprawnej lekkiej ręki gdyż łatwo sobie nim narobić plam.....utrzymuje się na twarzy cały dzień, jednak mam wrażenie że w trakcie się utlenia i rudzieje bardziej-) 




Wydajność

Jak to zwykle bywa przy produktach które nie przypadły mi akurat do gustu...to jak na złość ciężko je zdenkować.....

Cena
55pln / 10g


Czy kupię go ponownie?

Z pewnością nie -) Wolę  kupić produkt Bahamam Mama z The Balm który jest w tej samej cenie a w porównaniu bije na głowę produkt z Sephory......Uwierzcie brak skali porównawczej.





A wy jakie pudry do konturowania twarzy bądź dla efektu lekkiej opalenizny ...polecacie?






pozdr
EEvelka






0 komentarze :

Prześlij komentarz