Pupa Lasting Color - nowa seria lakierów do paznokci

Pupa Lasting Color - nowa seria lakierów do paznokci


hej-)


Lubię mieć ładne i zadbane dłonie.... a tego efektu nie da się uzyskać bez pięknych, kolorowych paznokci-) więc kuszę się czasem z uwagi na kolor na różne dziwactwa ...zdradzając troszkę moje ukochańce z GR....-)
Pora roku zachęca nas do noszenia soczystych, żywych kolorów ....które uwielbiam wiosną i latem.
Wtedy zdecydowanie do grona moich faworytów należą : mięty, róże, korale, fiolety, kobalty zarówno te ostre kłujące odcienie jak i delikatne dziewczęce pastele.
Tak właśnie trafił w moje łapki ten lakier....kupił mnie kolorem pięknym i soczystym-)
Pobiegłam więc z nim do domu ...podekscytowana i od razu zabrałam się za pazurki ......

No i właśnie po pierwszym spotkaniu z tym cudem.....postanowiłam napisać recenzję dla Was

zaczynamy-)




Co mówi o nim producent......

Idealnie kryje, łatwo i równomiernie się rozprowadza. Gwarantuje trwałość i połysk przez wiele dni. Dzięki zastosowaniu nowych żywic lakier ten jest elastyczniejszy, co gwarantuje dłuższą trwałość, nie odpryskuje. Hypoalergiczny. Nie zawiera toluenu ani formaldehydu.



Stosowanie według producenta....

Nałożyć bazę pod lakier oraz dwie warstwy lakieru do paznokci Lasting Color. Następnie nałożyć lakier nawierzchniowy.

Wszystko brzmi fantastycznie ....no cudo normalnie......

Jest to produkt dość drogi gdyż za 5ml płacimy aż 25pln 




Opakowanie
Bardzo estetyczne, klasyczne i eleganckie, pięknie prezentuje się na półce.

Konsystencja
Średnio gęsta, wydawać by się mogło, że idealna

Kolory
To nowa linia a kolory zachwycają. Znajdziemy tu mocną czerwień, piękny ostry koral, butelkową zieleń, typowy nude, ostry kobalt i piękną mięte. Ja wśród nich zdecydowałam się na koral.

Aplikator
Pędzelek dość miękki z tendencją do "rozczapierzania"...co znacznie utrudnia współpracę i osiągnięcie idealnego efektu, na który wszystkie liczymy.

Aplikacja
No tutaj to tylko cisną mi się na usta wyrazy tzw "brzydkie" bo takiego bubla dawno w rękach nie miałam....przypominam kosztuje około 25pln....a aplikacja to gehenna...Produkt nakłada się fatalnie ....pędzelek średnio współpracuje, po nałożeniu pierwszej warstwy pozostają smugi i prześwity....dodatkowo schnie wieki.....druga warstwa wcale efektu nie poprawia , preparat ciągnie się i nierównomiernie rozchodzi...... i nadal wracam do tematu wysychania....Ja nie wiem dla kogo jest ten lakier, może dla kogoś kto ma kilka godzin dla siebie i lubi się paprać i poprawiać bez końca.....Niestety ja nie posiadam tyle czasu i dla mnie każda minuta się liczy. Do tego przyznaje się nie lubię czekać z łapami w górze ....niestety nie powiem Wam ile ten badziew schnie...bo po 2 godzinach gdy okazało się , że dwa paznokcie znowu się uszkodziły i muszę poprawiać.....tzn zmywać je i przeżywać horror na nowo.....a jak je zmyć gdy reszta też podatna nadal na uszkodzenia?????
No właśnie zmyłam wszystkie pazurki i pomalowałam nudziakiem z GR i .....ulga ....szybko, łatwo i przyjemnie -)
Tak moje kochane kończą się zdrady-) 


No cóż już chyba wiecie, że zaliczę go do grona mega bubli i nigdy do tej oferty nie wrócę....to zmarnowane pieniądze-(






pozdr
Evelka







0 komentarze :

Prześlij komentarz