Bandi płyn miceralny do cery wrażliwej

Bandi płyn miceralny do cery wrażliwej- edycja limitowana


hej-)

Codzienna pielęgnacja cery bez użycia płynu miceralnego jest dla mnie niemożliwa.... często w ciągu dnia przecieram skórę wacikiem nasączonym w produkcie i ponownie nakładam krem...oczywiści gdy nie mam makijażu....bo robić ponownie makijaż kilka razy dziennie to nie dla mnie...zbyt leniwa jestem-)
Kupuję różne preparaty przeznaczone do cer wrażliwych bądź suchych, często kieruje mną ciekawość i zwykła chęć spróbowania czegoś nowego.
Tak właśnie trafiłam na w/w produkt .....pamiętam, że zakupiłam go w promocyjnej cenie za mniej niż 20pln  w Hebe.

Zauroczył mnie kolorem i opakowaniem ale nie tylko skład też był obiecujący.....więc wylądował w mym koszyku i pojechaliśmy razem do domu-)

zacznijmy od początku




Opakowanie
Przezroczysta butelka w piękne jakby koronkowe zdobienia. Bardzo estetyczna i elegancka.

Kolor
Wyrazisty lekko morski wspaniale prezentuje się w opakowaniu z białymi zdobieniami. 

Zapach
Przyjemny, niezwykle świeży. Kojarzy mi się z bryza morską  

Wydajność
Płyn bardzo wydajny spokojnie butla 300ml starczy na dwa miesiące a może więcej


SKŁAD: Aqua/Water, Glycerin, Propylene Glycol, Olive Oil PEG-7 Esters, Panthenol, Polysorbate 20, Urea, Disodium EDTA, Biotin,.Disodium Phosphate, Parfum/Fragrance, Cetylpyridinium Chloride, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, CI 42090



MICELE - Kuliste struktury idealnie zmywają makijaż nie powodując podrażnienia ani pieczenia oczu.
Składniki aktywne PŁYNU MICERALNEGO BANDI:
Oczyszczające micele z oliwy z oliwek, D-panthenol, Biotyna




Zastosowanie według zaleceń producenta 
Stosować rano i wieczorem przy użyciu wacika kosmetycznego do demakijażu twarzy, oczu i dekoltu. Nie spłukiwać

Działanie
Płyn doskonale radzi sobie z demakijażem twarzy, usuwa resztki makijażu i zanieczyszczeń z buzi, szyi i dekoltu. Pozostawia skórę czystą i świeżą, bez uczucia ściągnięcia i wysuszenia. To jeden z niewielu płynów po których nie mam przesuszonej skóry i nie muszę od razu nakładać kremu. Wspaniale wsiąka w skórę, a przyjemny zapach sprawia, że zmywanie makijażu jest bardzo przyjemne. To fantastyczny wręcz produkt który niczym nie ustępuje znanej Biodermie. Odpowiedni do pielęgnacji skóry wrażliwej i delikatnej, skłonnej do podrażnień. PŁYN nie zawiera alkoholu ani drażniących substancji myjących.

cena 29pln / 300ml

Niestety rzadko jest dostępny gdyż był to produkt limitowany...jeśli wiecie który płyn z Bandi jest jego odpowiednikiem to dajcie mi znać ...chętnie kupię go znowu. Niestety już go zdenkowałam-(





pozdr
Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz