Emolium krem

Emolium krem-)


hej-)

Już na wstępie muszę wspomnieć że nie mam problemu typu AZS ... czasami jedynie moja skóra jest bardzo przesuszona. A największym problemem są moje łydki, tu czasem mogę zaobserwować pod światło jak pojawiają się mikroskopijne pęknięcia .... a gdy wzięto by moją łydkę pod mikroskop to pewnie można by stwierdzić, że wygląda jak wyschnięte koryto rzeki....Taki efekt suszy tylko na łydkach-)
Walczę z tym problemem od niepamiętnych czasów, smaruje różnymi preparatami .... ale gdy tylko choć jeden dzień zrobię sobie przerwę to natychmiast problem wraca-(
Tak więc któregoś dnia postanowiłam wypróbować nowy specyfik. Zakupiłam go w aptece gdyż nigdzie indziej go chyba nawet nie można dostać.... i tak towarzyszy mi od kilku lat...tzn w tym czasie wykończyłam kilka tubek rzecz jasna-)
Emolium to cała seria kosmetyków :
                                                      Emulsja do kąpieli
                                                      Emulsja do ciała - w formie balsamu
                                                      Żel zmiękczający na ciemieniuchę
                                                      Krem barierowy
                                                      Oliwka do ciała z lipidami
                                                      Krem specjalny
                                                      Krem przeciw odparzeniom     
                                                      Kremowy żel do mycia
                                                      Krem trójaktywny
i wiele ...wiele...innych
Są to kosmetyki niezwykle bogate w składzie. Matki stosują je u swoich pociech od pierwszego dnia życia.....więc muszą być delikatne.

Wybór był ogromny więc zdecydowałam się na Emolium Krem z zawartością kwasu hialuronowego-)




Producent opisuje

  Emolium krem z NNKT i kwasem hialuronowym doskonale natłuszcza skórę i regeneruje 

płaszcz lipidowy, dostarczając skórze lipidy międzykomórkowe. Nawilża i wiąże wodę w 

skórze, ograniczając jej transepidermalną utratę. Pantenol łagodzi świąd. Regularne 

stosowanie kremu wyraźnie i trwale poprawia natłuszczenie i nawilżenie skóry oraz zmiękcza i

 uelastycznia naskórek. Preparat jest bardzo dobrze tolerowany przez skórę. Skuteczność

 potwierdzono badaniami klinicznymi. Krem jest produktem hypoalergicznym. Krem

specjalny działa na czterech płaszczyznach:


  • natłuszcza skórę i regeneruje płaszcz hydrolipidowy; masło shea (4%), olej maca-damia (3%) i olej parafinowy (5%) uzupełniają niedobory lipidów i odbudowują płaszcz hydrolipidowy skóry
  • trójglicerydy kwasów tłuszczowych - kaprylowego i kaprynowego (4%) uzupełniają niedobory lipidów w cemencie międzykomórkowym, przez co natłuszczają skórę i ograniczają transepidermalną utratę wody
  • nawilża i wiąże wodę w skórze; mocznik (3%) współdziałający z hialuronianem sodu (1%) znacznie poprawiają stopień nawilżania skóry, zmiękczają i uelastyczniają naskórek Wszystkie preparaty z linii Emolium posiadają pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka - można je stosować od 1. miesiąca życia



Wybór był w miarę prosty gdyż od początku zdecydowałam, że owy kosmetyk jakiego szukam musi być uniwersalny. Chodziło mi o produkt którym będę mogła  posmarować twarz gdy zajdzie taka potrzeba, kolana, łokcie, pięty oraz nieszczęsne łydki. Wiem wymagania prawie z kosmosu-)

Opakowanie
To tradycyjna tubka wykonana z plastiku. Estetyczna i zachowana w charakterystyce serii Emolium.
Produkt wydobywa się przez wyciskanie, jednak otworek jest dość mały. Więc idealnie sprawdza się w dozowaniu produktu. Krem kupujemy zapakowany dodatkowo w kartonik.


Cena ok 30pln / 75ml
Bardzo atrakcyjna 

Zapach
Tu też niestety dokładnie taki sam jak cała seria Emolium. Dość ostry i raczej mało przyjemny. Rekompensuje nam tą niewygodę fakt, że szybko ulatnia się po aplikacji na skórę.

Wydajność
Produkt niezwykle wydajny w ogromnym opakowaniu jak na krem gdyż zawiera aż 75ml .

Konsystencja
Lekki krem ...przynajmniej tak nam się wydaje gdy mamy go na dłoni. Po nałożeniu na konkretną część ciała pozostawia lekki nietłusty film. Niestety nie nadaje się ten produkt pod makijaż. Podkład na nim jeździ a skóra po chwili okropnie się błyszczy....może ja robię jakiś błąd ale uwierzcie próbowałam na wszelkie sposoby. Kolor biały z poświatą perłową, niewidoczny na skórze.




 Jak go stosuję?
Używam go głównie na noc, smarując cienką warstwa problematyczne miejsca.Zaraz po aplikacji wyraźnie wyczuwalna ulga....przypomina kompres. A rano gdy wstaję skóra jest w dużo lepszej kondycji. Wyraźnie odżywiona i zregenerowana. Jeśli komuś bardzo wysusza się skóra na stopach i dłoniach to uwierzcie, że ten produkt Was nie zawiedzie. Idealny na każda porę roku gdy tylko dopada nas przesuszenie lub zapobiegawczo.


Czy go polecam?
Oczywiście jest to kolejny produkt który od lat mi towarzyszy i nigdy mnie nie zawiódł. Używa go moja mama i również jest zachwycona.



A wy co sądzicie o produktach tej marki?





pozdr
Evelka


                                                 

0 komentarze :

Prześlij komentarz