Gehwol Med, Lipidro - Creme (Krem silnie nawilżający do suchych i wrażliwych stóp)

Gehwol Med, Lipidro - Creme (Krem 

silnie nawilżający do suchych i 

wrażliwych stóp)


hej-)


Każda z nas chce mieć piękne zadbane stopy niczym z reklamy, wypielęgnowane pięty bez pęknięć i przesuszeń. Ja znalazłam krem idealny, dzięki któremu wszystkie moje problemy z tą częścią ciała zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. 
Mam bardzo delikatny stopy które dostarczały mi non stop niemiłych doznań jak przesuszenie, widoczne suche skórki, otarcia i ranki. Należę do kobiet które o stopy dbają cały rok ...nie tylko latem gdy trzeba nosić odkryte obuwie. Mam zawsze wycięte skórki i pomalowane paznokcie...wiem, pewnie niektóre z Was pomyślą ...kto to robi zimą? ..... a ja uważam, że stopy jak i dłonie wymagają od nas tego samego zainteresowania-)i są ozdobą...tylko w przypadku stóp, czasem mało widoczną-)


Natrafiłam na ten produkt kilka lat temu gdy w aptece poprosiłam o super krem który poradzi sobie z suchością skóry....bez względu na cenę. I tak przyjaźń trwa do dziś i nie zamienię go na żaden inny.


Gehwol Med, Lipidro - Creme


Producent opisuje go:
Krem silnie nawilżający do suchych i wrażliwych stóp. Wysokiej jakości składniki kremu wyrównują niedobór wody i lipidów zapewniając właściwe działanie bariery naskórkowej. Krem zmiękcza naskórek i zapobiega nadmiernemu odtwarzaniu się warstwy zrogowaciałej. Zawiera mocznik, który wiąże wodę oraz wysokiej jakości substancje wyrównujące niedobór lipidów. Pobudza regenerację skóry. Zapobiega przykremu zapachowi, grzybicy stóp i świądowi skóry.

Skład:
Aqua, Urea, Glycerin, Polyglyceryl-3, Methylglucose Distearate, Isopropyl Palmitate, Octyldodecanol, Peresea Gratissima, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Cyclomethicone, Dimethicone, Myristyl Myristate, Triethyl Citrate, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Chlorophenesin, Farnesol, Hippophae Rhamnoides, Allantoin, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Imidazolidinyl Urea, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, BHT, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid. 

Cena:5zł / 20ml; 31zł / 75ml; 40zł / 125ml



Za co go uwielbiam?

Zapach- świeży, lekki o co naprawdę trudno w tym dziale kosmetycznym


Konsystencja- lekki krem o treściwym i bogatym składzie, pozostawia lekki wyczuwalny film na skórze po aplikacji.



Wydajny- przy codziennym stosowaniu tubka 125ml starczy nam na kilka miesięcy. Wystarczy odrobina kremu wielkości ziarnka grochu i cała stopa jest pokryta kremem.

Dostępny- w aptekach i sklepach internetowych

  REGENERUJE I NAWILŻA nawet bardzo przesuszone stopy, takie jak moje. Do tego zmiękcza i uelastycznia skórę. Jest tylko jeden warunek : należy używać go regularnie.

 Szybko się wchłania przynosząc natychmiastowa ulgę, którą można wyczuć. Niby lekki a działa cuda. To preparat wyjątkowy i jedyny nie spotkałam lepszego. Firma Gehwol ma całą serie preparatów do stóp i muszę Wam powiedzieć, że wszystkie są świetne. 

Krem dowiódł , że posiada właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze - zapewne dzięki wyciągowi z rokitnika i farnesolowi, moje stopy są zdrowe i piękne. Nawet wizyta na basenie mi nie groźna, choć wcześniej wystarczył jeden raz aby stopy zaczęły wyraźnie swędzieć i szczypać jednocześnie....może to wpływ chloru a może bakterii których pełno na pływalniach.



Moje wrażliwe stopy również lepiej radzą sobie z otarciami przez buty, rzadziej zdarzają mi się bąble i odciski. Ogólnie ich stan oceniam aktualnie na celujący, ale dzięki temu, jak już pisałam, że stosuję Lipidro regularnie i konsekwentnie. O preparatach na otarcia i bąble następnym razem-)


Jedyny minus jaki niekoniecznie minusem jest-)
Tubka zostawia wiele do życzenia dla tych dla których to problem....może butelka z pompką rozwiała by wszelkie wątpliwości i upierdliwcy wszelcy pokochali by go bezgranicznie-)
Czyli tak jak ja-)





pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz