L`biotica Aktywne serum do rzęs

L`biotica Aktywne serum do rzęs


hej-)


Każda z nas niezależnie od wieku, marzy o długich pięknych rzęsach, czarnych i gęstych, przypominających wachlarz..... głęboko w głowie mamy zakodowane, że to dodaje nam atrakcyjności... czy to prawda?......niestety tak !!!!
Ja niczym się tu nie różnie, też należę do grona kobiet pragnących mieć długie rzęsiska...... i dlatego też szukam....szukam...i szukam odżywki taniej i działającej cuda-)
Na ten produkt skusiłam się już jakiś czas temu przy okazji zakupowych szaleństw wpadł do mojego koszyka..i pojechał ze mną do domu-)

cena dość atrakcyjna 15pln / 7ml






Opakowanie
Produkt kupujemy zapakowany w kartonik .....wygląda estetycznie...a w środku mamy opakowanie plastikowe które do złudzenia przypomina tusz do rzęs...nawet aplikator taki sam w formie szczoteczki silikonowej....aplikacja też wygląda tak samo.....czyli można by rzec, że to taki przezroczysty tusz do rzęs.


Producent opisuje produkt
Aktywne serum do rzęs pobudza rzęsy oraz brwi do naturalnego wzrostu, hamuje wypadanie rzęs, odżywia i nadaje im naturalny połysk, zawiera innowacyjny kompleks ActiveLash.
Aktywne serum do rzęs z innowacyjnym kompleksem ActiveLash stymuluje naturalny wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi, przywracając im zdrowy wygląd.
Keratyna uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność.
L - Arginina (aminokwas) aktywuje wzrost rzęs, wydłuża fazę ich wzrostu.
Prowitamina B5 zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałość, nadaje im piękny, naturalny połysk.
Nie zawiera konserwantów.


Konsystencja
Dość gęsta ...przypomina trochę rzadszą wazelinę....troszkę tłusta i lepka w dotyku....o jasno mlecznym kolorze....widać ją po nałożeniu gdyż nierównomiernie się ją nakłada.

Zapach
brak

Aplikacja 
Dokładnie taka sama jak w przypadku tuszu do rzęs....nie nadaje się do stosowania na dzień z uwagi na to iż jest widoczna. Miałam ogromny problem z jej nakładaniem, szczoteczka jest dość twarda i trzeba uważać by się nie ukłuć...a wyczesanie dokładne rzęs i równomierne rozprowadzenie produktu jak dla mnie ....niemożliwe




Dostępność
Obecnie produkty tej firmy można kupić w każdej drogerii

Wydajność
Ja swojej nie zdążyłam zużyć ...trochę w tym mojej winy bo po 2 miesiącach wcisnęłam ja w kąt i tam leży do dziś...czasem przeczesuje nią brwi...Bardzo wydajna i to jak dla mnie jedyny plus

Czy działa?
Hmmmm więc powiem krótko u mnie nie zadziałała wcale....rzęsy pozostały bez najmniejszych zmian przez cały okres stosowania. I zniechęcona tym faktem rzuciłam ja w kąt....no jedyny plus to fakt, że nie podrażniała mi oczu...i tyle!!!
.....ale czego można się spodziewać skoro odżywkę nakłada się jak tusz do rzęs ..i wręcz niemożliwym staje się nałożenie jej tuż przy nasadzie rzęs....czyli tam gdzie powinna być!!!! 
Nigdy już nie dam się nabrać na odzywki w tej formie!!!!!




Czy kupie ponownie?
Pewnie już znacie odpowiedź-)      NIE!!!!


Moi drodzy jeśli szukacie odżywki do rzęs to pamiętajcie  sposób ich aplikacji musi być dokładnie taki sam jak w przypadku drogich produktów tego typu.....czyli pędzelek i smarowanie rzęs tuż przy nasadzie...tylko wtedy produkt dociera tam gdzie powinien i efekty mogą być zadowalające


pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz