Co warto było kupić na promocji w Rossmann - 49%....-)?pudry, róże, rozświetlacze itd.?

Promocja w Rossmann - 49% co było warto kupić? ...co kupiłam?

hej-)

Nie ukrywam, że długo czekałam na taką promocję ...... i muszę przyznać, że spełniła moje oczekiwania w 100%-) ...choć na niektóre produkty się nie załapałam, bo zniknęły z półek zanim nawet zdążyłam o nich pomyśleć....-)
...braki uzupełnie przy następnej okazji-) 

To naprawdę mega promocja podzielona na 3 działy:
1)- pudry, róże, podkłady, korektory itd
2)- cienie, eyelinery, tusze do rzęs i odżywki, kredki
3) produkty do paznokci i ust ...obecna ostatnia od 05.05.2015





Pierwsza część tej dużej akcji promocyjnej zainteresowała mnie najbardziej, bo chciałam uzupełnić moje braki kosmetyczne z zakresu rozświetlaczy, pudrów, korektorów, podkładów i bronzerów. I w sumie prawie mi się udało....

Podzielę się z Wami dziś moimi zdobyczami i tym co chciałam mieć ale nie udało mi się zakupić gdyż zabrakło  na półce w sklepie


1) Wibo Diamond Illuminator - bardzo ciekawy kosmetyk rozświetlający z wyglądu przypominający znaną Mary Lou...( udało się mam)
cena ok 10pln - w promocji 5pln



 2) Wibo Shimmer in pearls - produkt rozświetlający w kuleczkach bardzo subtelny i ciekawy  
    ( udało się mam)
cena ok 10 pln - w promocji ok 5pln



3)Lovely Silver Highlighter - rozświetlacz ze srebrną poświatą dla chłodnych typów urody
   ( udało się mam)
cena ok 10 pln- w promocji 5pln
4) Lovely Gold Highlighter- rozświetlacz ze złotą poświatą dla cieplejszych typów urody
     ( nigdzie go nie było i musiałam się obejść smakiem)
cena ok 10 pln - w promocji ok 5pln


5)Maybelline Dream Touch blush - róż w kremie, jestem ich ogromna fanką. Idealne na lato, policzki wyglądają zdrowo i naturalnie po nałożeniu kosmetyku. Jest bardzo duży wybór kolorystyczny, więc każda z Was znajdzie coś dla siebie.
    ( zdecydowałam się na kolor nr 2 kolor peach - udało się mam)
cena ok 40 pln - w promocji ok 20pln




6) Wibo korektor rozświetlający - lekko kryjący, jasny produkt 
   ( kupiłam z ciekawości )
cena ok 15 pln - w promocji ok 7,5pln



7) Maybelline  Affinitone korektor (kolor 01 Nude Beige) - korektor dość dobrze kryjący, w jasnym odcieniu dla bladziochów
       ( udało się mam)
cena ok 24pln / 7,5ml- w promocji ok 12pln



8) Bourjois Healthy mix korektor pod oczy ( kolor 51 light radiance) - bardzo fajny dobrze kryjący produkt już go kiedyś miałam i byłam bardzo zadowolona więc przy okazji  postanowiłam uzupełnić w mych zbiorach )
    ( udało się mam)
cena  ok 40 pln / 11ml- w promocji ok 20pln




9) Bourjois Healthy Mix podkład ( kolor 51) - niestety mimo usilnych starań nie zagościł w mym koszyku....to był chyba najbardziej pożądany produkt na promocji bo zniknął z półek przed 11 .....i niestety nie kupiłam go ale cóż może innym razem...? następna promocja..?-)
Oczywiście pozostałe odcienie jak na złość były....widać same bladziochy rzuciły się w wir zakupów-)
cena ok 50 pln / 30 ml - w promocji 25pln




10) AA podkład wypełniający zmarszczki ( kolor 103 light beige) - kupiłam go po raz pierwszy i juz kilka razy się nim malowałam....bardzo fajny produkt ale z recenzja poczekam, żeby nie chwalić przedwcześnie -)
        ( udało się w sumie bez problemu ...chyba nie był to produkt zbyt pożądany)
cena 24pln / 30 ml - w promocji ok 12 pln





I to jakby wszystko co mnie zainteresowało na promocji -49% ...choć było jeszcze mnóstwo produktów wartych uwagi jak:
- róże i pudry marki Wibo
- puder Rimmel Stay Matte który oczywiście też kupiłam na zapas - recenzja na blogu zapraszam
...i wiele, wiele innych..
Pewnie przy okazji innych eventów Rossmannowych skuszę się i na nie...bo jestem uzależniona i nie wstydzę się tego-)
Mam nadzieję, że i Wam kochani udało się zdobyć wymarzone skarby kosmetyczne. 
Niedługo pojawią się oczywiście pierwsze recenzje, niestety musicie mi dać na nie troszkę czasu, żebym mogła przetestować i podzielić się z Wami rzetelną opinią-) 
Tymczasem  pozdrawiam i pamiętajcie !!!

Od wczoraj czyli 05.05.1015 promocja na produkty do paznokci i ust -49% w Rossmannie!!!!

I jeszcze jedno ...no muszę o tym wspomnieć  bo nie wyrobię .... promocja fajna owszem, ale Panie które dostają małpiego rozumu i muszą wszystko wymacać, wypaprać, obmacać oczywiście nie korzystając z testerów zaczynają być zmorą wszystkich drogerii ..... niestety kupienie dziś produktu który nie był macany ...graniczy z cudem.....Kobiety nauczcie się od macania i paprania są testery!!!!!  jeśli niestety nie są dostępne to nie kupujcie produktu i szukajcie testerów gdzie indziej...... Jak widzę takie "Panie" w akcji to mam ochotę przylać im po łapach ...przysięgam !!!!!
Towar macany należy do macanta!!!!
Szanujmy siebie na wzajem .......

Powiem Wam dlaczego mnie tak ruszyło....a więc przy zakupie wspomnianego wcześniej różu w kremie ....pani z obsługi musiała szukać w szufladzie produktu nie skalanego ludzkim paluchem....gdyż wszystkie dostępne na półce nosiły ślady linii papilarnych....niestety znalazła tylko jeden więc kupiłam ten ocalony a inne odcienie no cóż...musiałam obejść się smakiem...-(





pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz