Rimmel Stay Matte puder matujący

Rimmel Stay Matte....mówimy Stop przetłuszczającej skórze!!

Hej-)

Dziś mnie naszło więc przedstawiam Wam mojego drogeryjnego i taniego ulubieńca który radzi sobie świetnie z błyszczeniem w strefie T-)

Kupiłam go dawno temu w Rossmannie, na jakiejś promocji i od tamtej pory czyli ok 2 lat nie rozstajemy się nawet na chwilkę. 
Długo szukałam pudru który nie zmieni mojego odcienia skóry ...jestem bladziochem o żółtym odcieniu skóry ...więc kolorem dla mnie idealnym był odcień 001 Transparent 






Jest to puder idealny dla cery wrażliwej i skłonnej do alergii w swym składzie nie zawiera tłuszczu, parabenów, talku ani substancji zapachowych. 

Natomiast zawiera naturalne składniki jakimi sa ekstrakty z :
- bawełny
- rumianku
- ogórka 
To właśnie jego naturalny i przyjazny dla skóry skład skusił mnie do zakupu....i tak nasza przyjaźń trwa do dziś.

Cena 25pln / 14g

Opakowanie
- zawiera 14g produktu, jest wykonane z plastiku ale niech was to nie zniechęca. Jest bardzo trwałe i estetyczne, niestety nie zawiera lusterka ani aplikatora co jest minusem. Natomiast miedzy wieczkiem a denkiem jest tyle miejsca, że spokojnie możemy tam wsadzić puszek do pudru i mieć go przy sobie w razie potrzeby naniesienia poprawek. Idealny do torebki.


Zapach
- przyjemny, świeży, owocowy.

Kolory
- duży wybór kolorystyczny, odcienie dość uniwersalne więc każda z nas dopasuje coś dla siebie.





Wydajność
- produkt przy codziennej aplikacji starczy nam na ok 2 miesiące. 

Działanie
- Matuje naszą skórę na ok 5-7h po upływie tego czasu trzeba poprawić lekko makijaż. Stosowany delikatnie daje bardzo naturalny efekt, nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza skóry.

Aplikacja 
- polecam nakładać pędzlem typu kabuki np Hakuro H100  metodą stemplowania wtedy efekt jest najbardziej naturalny

Idealny wprost na lato i wiosnę ze względu na swa delikatność. Za oknem robi się ciepło więc każda z nas stara się ograniczyć makijaż do minimum. Czasem nakładam go bezpośrednio na krem i powiem Wam , że spisuje się rewelacyjnie nawet solo. Od momentu gdy go stosuje moja buzia ma jednolity koloryt, wygląda na zdrowszą i bardziej promienną. Jest idealnie zmatowiona bez efektu maski. Dzięki niemu czuje się naturalnie piękna....lubię takie kosmetyki które lekko w naturalny sposób podkreślają naszą urodę.

Jak dla mnie bez wad......produkt wprost idealny!!!!






pozdr
Evelka










0 komentarze :

Prześlij komentarz