Catrice Pure Shine lip balm...... kredka do ust-)

Catrice Pure Shine lip balm.....kolorowy balsam -)


hej-)


Dziś opowiem Wam o produkcie który już od jakiegoś czasu wojuje na youtube.....blogerki szaleją na ich punkcie.....dziwne, że dopiero teraz bo ja kupiłam je dawno temu na zakupach w Naturze....zaciekawiły mnie strasznie i cena była atrakcyjna gdyż -50% ...więc się skusiłam......choć przyznam, że mam słabość do wszelakich produktów upiększających usta.

Cena regularna 20,99pln / 2,5 gr

Bardzo lubię balsamy do ust i produkty dające lekki efekt na ustach, z reguły w torebce po różnych przegrodach wala się ich kilka....w każdej torebce.......więc uwierzcie mi to początki choroby-)

Zaciekawiona nimi i z uwagi na duży rabat kupiłam 3 ....





zaczynając od lewej na zdjęciu

010- Rose & Woody- typowy cielak

030- Dont Think just Pink - delikatny róż

050 Cherry-ty - mocniejszy róż, bardziej żywy i wyraźny z nutami czerwieni


wybór z uwagi na promocje był bardzo okrojony niestety..........

na foto od lewej 050, 010, 030

Wrażenia ogólne


Opakowanie
Gruba wysuwana kredka zatyczka w formie skuwki. Całość wykonana z dobrej jakości plastiku w tonacji kolorystycznej zbliżonej do danej kredki które od dołu ( czyli tzw pokrętła) i od góry czyli skuwki wykończone jest w kolorze srebrnym. Porządne system wykręcania nie psuje się, a zatyczka nie zsuwa się nieproszona-). Napisy drukowane w kolorze srebrnym wyglądają bardzo estetycznie , choć trzymają się kiepsko i szybko ścierają...co jest dużym minusem bo po miesiącu już nie wiedziałam jakie kolory mam ....


Aplikacja
Bardzo przyjemna, kredka miękko sunie po ustach, nadając im delikatny kolor i efekt nawilżenia. Nie rozmazuje się, wygląda bardzo delikatnie więc będzie idealnym uzupełnieniem makijażu z serii   " makeup no makeup" .... to idealny produkt dla kobiet i dziewcząt w każdym wieku.....-)Równomiernie się ją nakłada, nie ma efektu smug, bądź mazi na ustach...kolor lekko wpija się w usta, delikatnie farbując...natomiast nie podkreśla suchych skórek i nie wchodzi w załamania warg......bardzo dobrze nawilża.



Konsystencja
Zbita natomiast przy nakładaniu 'masełkowata" niczym balsam. Produkt dzięki temu nawet przy wysokich temperaturach trzymany w torebce jest bezpieczny ( nie rozpłynie się i nie złamie podczas aplikacji) po nałożeniu, trzyma się dokładnie tam gdzie powinna i nie migruje po twarzy. Nie pozostawia uczucia "klejenia" czego nie akceptuje ....

Zapach
Jak dla mnie bardzo miły, ciepły z wyraźnymi nutami wanilii ...lubię takie nuty.....idealny nie drażniący nosa.

Kolory
Gdy ja kupowałam oferta była dość wąska gdyż zawierała tylko 6 kolorów, obecnie jest ich więcej i stale przybywają nowe, więc każda z nas znajdzie coś wyjątkowego dla siebie. Kolory neutralne, delikatne lekko podkreślające kolor ust. Nie zawierają drobinek .....co jest ich dużym plusem....Dzięki delikatności pigmentu, możemy poprawiać makijaż w ciągu dnia bez użycia lusterka-)

Wydajność
Produkt utrzymuje się na ustach ok 2 godzin, po tym czasie musimy poprawić makijaż.....jak dla mnie jest to do przyjęcia, gdyż uwielbiam ten sposób aplikacji, wygodę i komfort jaki daje. Dość wydajny produkt porównywalny do produktu tego samego typu jak Revlon czy Clinique natomiast cena zabija drogą konkurencję...!!!

Czy warto kupić?
Z cała pewnością tak...Ja uwielbiam ten balsam i chętnie uzupełnię w mych zbiorach resztę oferty kolorystycznej....-) zachęcam Was do zakupu tej kredki, której zadaniem jest jedynie podkreślać kolor ust...nadając naturalny zdrowy i promienny wygląd.
Jeśli lubicie lub liczycie na mocne soczyste kolory i takie samo krycie ....to niestety ten produkt Wam się nie sprawdzi...





pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz