Oriflame Beauty LipSpa Therapy balsam do ust

 Oriflame Beauty LipSpa Therapy balsam do ust


hej-)

Kupiłam go troszkę przypadkiem ...nie ukrywam lubię wiele produktów tej marki i byłam bardzo ciekawa tego balsamu. Oglądając katalog natknęłam się na niego i postanowiłam powiększyć swój zbiór balsamowy-)

Ogromnym minusem tej marki o którym muszę wspomnieć na wstępie...jest sprzedaż katalogowa, która zmusza nas do zakupu kota w worku......ale niestety to uroki katalogowej sprzedaży...kupujemy oczami-)

Cena ok 23pln / 1,6 g to stosunkowo dużo więc polujcie na promocje!!!!

Producent opisuje
Terapia SPA dla Twoich ust. Balsam głęboko je nawilżą, a jednocześnie otula delikatnym, ochronnym płaszczykiem. Usta są miękkie i gładkie. 
Dwuwarstwowy balsam lepiej zapobiega utracie wilgoci. Zapewnia poprawę nawilżenia nawet o 300%. Nawilża przez cały dzień. Filtry SPF8 chronią usta.



Opakowanie
Bardzo estetyczne z białego plastiku w środku ukrywa się balsam w formie wysuwanego sztyftu.



Kolory
Dostępne cztery warianty kolorystyczne ja wybrałam wersje przezroczysta ( transparentną) pozostałe 3 kolory lekko barwią usta.




Pierwsze wrażenie
Produkt pięknie pachnie i ma słodki smak...co jest dość przyjemnym zaskoczeniem....lubię smaczne produkty-) Dość przyjemnie się go nakłada, wręcz sunie po ustach. Pozostawia przyjemny lekki film. W moim przypadku dość dobrze nawilża. Jest bezbarwny i nadaje się pod kolorowe pomadki o wykończeniu matowym np Golden Rose.


Wydajność
Niestety produktu jest bardzo mało w opakowaniu tzn zajmuje zaledwie połowę, więc co za tym idzie szybko się kończy.





Dostępność
Tylko i wyłącznie u konsultantki co jest niestety ogromnym minusem.



( niestety na foto widać tylko ciemniejszy kolor jasny znikł -) Czy kupie ponownie?
Niestety produkt jest dość drogi i mało wydajny...cena nie jest atrakcyjna nawet w promocji....to fajny balsam ale nie na tyle by nie dało się go zastąpić czymś innym...więc niestety to moje drugie i ostatnie opakowanie-)





pozdr
Evelka





0 komentarze :

Prześlij komentarz