Oillan Hydro-Aktywny krem do twarzy

Oillan balance Hydro-Aktywny ratunek dla suchej skóry-)

hej-)

Niestety jestem posiadaczką suchej skóry z tendencją do łuszczenia a czasem wręcz odpadających suchych płatów...i o ile nie widać tego gdy jestem bez makijażu to po jego nałożeniu...czasem muszę podjąć decyzję o jego zmyciu bo wyglądam jak mumia która zaraz może się
 rozsypać-)..........................naprawdę się staram i walczę z mą cerą na wszelkie sposoby by wyglądała zdrowo i promiennie.....w poszukiwaniu kremu idealnego natknęłam się na produkt marki Oillan który mnie strasznie zaciekawił. 
Nigdy nie miałam produktu tej firmy która jakoś tak kojarzy mi się wyłącznie z małymi dziećmi.........postanowiłam go wypróbować.




Cena ok 25pln / 50 ml

Opis producenta
Krem długotrwale nawilża oraz wygładza suchą, odwodnioną i wrażliwą skórę. Kwas hialuronowy wiążąc wodę w głębszych warstwach skóry, przywraca odpowiedni poziom nawilżenia. Olej z ogórecznika lekarskiego intensywnie odżywia skórę, przywracając jej elastyczność i gładkość. Masło shea odbudowuje barierę hydrolipidową naskórka, wzmacniając naturalny system ochrony skóry. Witamina E  neutralizuje działanie wolnych rodników, chroniąc skórę przed przedwczesnym jej starzeniem. 

Moje wrażenia
Produkt jest naprawdę świetny, nie mogę znaleźć nawet jednej malusieńkiej wady. Stosuję go na dzień, po oczyszczeniu buzi nakładam cieniutką warstwę, a po chwili gdy wsiąknie nakładam makijaż. Moja skóra dzięki niemu przez cały dzień jest nawilżona, suche skórki znikły, brak oznak wysuszenia naskórka. Buzia nie jest ściągnięta. Produkt nie zapycha porów więc idealnie sprawdzi się też przy cerach mieszanych.Starczy mi na jakieś 3 m-ce więc jego wydajność jest naprawdę powalająca. Ma przyjemną konsystencję, wspaniale się wchłania. Jak dla mnie jest bez zapachu. Naprawdę rzadko  to mówię ale producent mówi prawdę zachwalając go....to produkt idealny na wiosnę i lato choć pewnie jesienią i zimą też się sprawdzi z uwagi na dużą zawartość wody i masło shea.

Opakowanie

Elastyczna tubka w bardzo ładnej i estetycznej tonacji kolorystycznej, typowej dla marki. Zamykana zakrętką-) Pod koniec życia produktu musimy przeciąć tubkę by wydobyć resztki kremu, a wystarczy ich jeszcze na kilka aplikacji więc warto. Produkt przy zakupie opakowany dodatkowo w kartonik ...szkoda tylko, że nie jest dodatkowo zafoliowany....bo jakoś tak pewniej wtedy.



Plusy

- gęsta bogata konsystencja przy tym niesamowicie lekki po nałożeniu na buzię
- biały typowy krem
- brak zapachu to dodatkowy atut
- szybko się wchłania
- nie pozostawia na skórze nieprzyjemnego tłustego filmu
- bardzo wydajny jedno opakowanie przy codziennym stosowaniu starcza na ok 3 m-ce
- nie uczula i nie podrażnia
- idealny pod makijaż 
- nie zapycha porów
- wspaniale nawilża naskórek likwidując suche skórki i przesuszenie
- skóra gładka, elastyczna i jędrna
- fantastyczny bogaty skład
- przystępna cena
- dostępność 

no cóż mogę dodać więcej wspaniały-)

Od pierwszej aplikacji krem ma ważność 6 m-cy więc radze wybierać produkt przy zakupie z końca półki ....jakoś tak pewniej, że "macacz" nie otwierał -)

Dla mnie produkt idealny i na ten moment nie zamierzam go zmieniać-)



pozdr
Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz