Ziaja masło kakaowe do cery normalnej i suchej

Ziaja masło kakaowe do cery suchej i normalnej



hej-)


Zbliża się małymi kroczkami okres smażingu, plażingu i leżingu....który wystawi naszą skórę na bezpośredni atak promieni słonecznych.....jedni lubią godzinami leżeć na słońcu a inni przemykają w kapeluszu i zajmują się wszelakimi sprawami, byle tylko nie myśleć o temperaturze i poceniu się....


Wiadomo wszyscy wiemy i pamiętamy o kremach, mleczkach itd z wysokim filtrem-)......ale często zapominamy o pielęgnacji skóry twarzy i ciała po zakończonej kąpieli słonecznej .... a to wielki błąd

.....niestety tyczy się to też smażenia w solarium-)

I tak właśnie z 8 lat temu trafił w moje łapki krem Ziaji o nieziemskim wręcz zapachu gorącej czekolady...tak mi się kojarzy i już-)

Jak dla mnie to produkt uniwersalny i wręcz idealny dla skóry suchej bądź narażonej na przesuszenie.


Producent opisuje
Odżywczy krem do pielęgnacji twarzy. Zawiera masło kakaowe i witaminę E. Polecany do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych. Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody.
Skutecznie łagodzi podrażnienia.
Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt.
Pozwala na długo zachować brązowy odcień opalenizny.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglycerid, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Theobroma Cacao Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Microcrystalline Wax, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum, Citric Acid.




Opakowanie
Bardzo poręczny i estetyczny słoiczek, zamknięcie działa bez zarzutu. W środku preparat zabezpieczony folią aluminiową przed "macaczami" więc mamy pewność, że produkt jest nowy i świeży.




Zapach

Przyjemny, otulający...kojarzy mi się z gorąca czekoladą która uwielbiam.

Konsystencja

To gęsty i tłusty krem, koloru białego 





Aplikacja
Troszkę podobna jak w znanym kremie Nivea w niebieskiej puszce. Gęsty po nałożeniu początkowo zostawia białe smugi które bardzo szybko znikają. Pięknie się wchłania, i jakby rozwadnia po nałożeniu na skórę.




Wrażenia ogólne
Krem wspaniale nawilża moją suchą skórę, dzięki niemu przesuszenia znikają a po suchych skórkach nie ma śladu. Ja stosuję go w okresie letnim, gdyż idealnie sprawdza się podczas kąpieli słonecznych. Nakładam go wtedy dość grubą warstwę na twarz i dokładam w trakcie opalania...więc moja buzia cały czas jest dobrze nawilżona i pozostaje taka przez cały dzień. Smaruję się nim także po zakończonej sesji opalania-) i na noc.....uwierzcie mi ...przesuszenie latem gdy się opalam .....nie ma takiej możliwości...zauważyłam tez, że idealnie sprawdza się gdy chcemy skorzystać ze sztucznego słońca w solarium...polecam nałożyć gruba warstwę przed i po zabiegu...Dzięki temu nasza buzia będzie mieć piękny koloryt i pozostanie gładka i nawilżona. Uwierzcie mi ten krem jest ze mną od tylu lat i ciągle do niego wracam gdy "zdenkuje" opakowanie.U mnie nie zapycha porów, bynajmniej nie zauważyłam dodatkowych"kumpli" na twarzy.I wyraźnie poprawia koloryt widać to szczególnie  po opaleniźnie która ma piękny kolor i jest jednolita.


Wiem, że wiele dziewczyn o skórze suchej niczym wiór stosuje go również pod makijaż, i zachwalają go strasznie...-)



Jest cała seria tych produktów i wszystkie pachną pięknie i są dobre-)



  cenowo wypadają wręcz śmiesznie gdyż żaden z nich nie przekracza 10pln



polecam Wam kochani mojego ulubieńca na wiosnę i lato-) a dla suchotników idealny na cały rok i nawet pod makijaż-)

Występuje też w lekkiej formule ale ja jestem fanką oryginału 




pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz