Aquolina balsam do ciała o zapachu "cukier puder"

Aquolina balsam do ciała o zapachu " cukier puder"-)

hej-)


Hmmm jakby tu zacząć....kupiłam go jak to zwykle ja ....przypadkiem .......byłam akurat w Hebe gdzie była promocja i stwierdziłam,że muszę zaspokoić moją ciekawość.....opinie są różne jeśli chodzi o balsamy tej firmy. Jedni je kochają drudzy nienawidzą....jak w życiu-)
Lubię po kąpieli nasmarować się porządnie, zależy mi głównie na porządnym nawilżeniu...ale bez ściem zapach to podstawa, przecież nikt nie będzie smarował się jakimś śmierdzidłem i chodził tak cały dzień.....zatruwając życie postronnym osobom -)
Więc po selekcji zapachowej wybrałam "Cukier Puder" który trafił do mojej kolekcji. 




cena regularna 38 pln / 250 ml
mi udało się go nabyć za 11pln-)


Producent opisuje
Balsam polecany do codziennej pielęgnacji. Zawarte w nim hydroglicerydy wnikają w głębokie partie skóry, powodując jej odżywienie i nawilżenie przez co staje się ona miękka i aksamitna na długi czas. 
Zapachy: Czekolada orzechowa; krem karmelowy; Biała czekolada; Marcepan; Poziomka; Brzoskwinia-morela; Cukier puder 

Skład: /wersja karmelowa/: Aqua(Water), Steareth-2, PPG-15, Stearyl Ether, Cocoglycerides, Sorbitol, Parfum(Fragrance), Dimethicone, Steareth-21, Carbomer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Denatonium Benzoate, Imidazolidinyl Urea, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, Caramel, CI 15985 (Yellow 6), CI 19140 (Yellow 5).





Opakowanie
Plastikowa butelka dość miła dla oka, szata graficzna typowa dla marki. 


Zapach
Ciepły, dość intensywny słodki ale nie duszący. Długo utrzymuje się na skórze.

Konsystencja
Wodnista , to taki lekki rzadki balsam, przypominający mi bardziej  rozwodnioną odżywkę do włosów. Wszystkie moje balsamy które miałam do tej pory pozostawiały na skórze choć lekki tłusty nie lepiący film...ten po prostu znika.


Działanie
Niestety produkt ten to mega porażka, nie nawilża wcale a o łagodzeniu skóry to nawet nie wspomnę.....Jest wodnisty przez co trzeba go dość dużo nakładać...Jeśli macie suchą skórę to ten produkt absolutnie się nie nadaje, nie robi kompletnie nic..gdyby nie utrzymujący się zapach to byłabym przekonana, że nie balsamowałam ciała wcale..... Preferuję produkty treściwe nawilżająco-odżywiające bo przecież nakładam je na skórę po to by czuć komfort, a efekt .....delikatna, gładka wręcz śliska bez uczucia lepkości  przez cały dzień.....niestety tu go brak!!!!! Jedynym plusem produktu jak dla mnie jest zapach....ale nie jest on na tyle WooW bym musiała go mieć.....natomiast minusów jest wiele

-  cena wręcz szokująca jak na zerową wręcz jakość
- nie nawilża i nie odżywia
- produkt mało wydajny przez wodnista konsystencję
- po wchłonięciu preparatu skóra bez zmian
- w trakcie wchłaniania dość tępy 
- dostępny tylko w dużych sieciówkach



No nic nie ma się co rozpisywać dla mnie to mega bubel za kosmiczne pieniądze!!!!!
Absolutnie nie jest wart nawet tych 11 pln które zapłaciłam.



pozdr
Evelka






0 komentarze :

Prześlij komentarz