Evree Magic Rose - olejek do pielęgnacji twarzy

Dobroczynne działanie olejku Evree  Magic Rose -)


hej-)

Dziś przychodzę do Was kochani z recenzją olejku upiększającego do twarzy, który skradł moje serce.....
Od kilku lat jestem wielką fanką olejowania włosów, ciała i twarzy. Naturalne oleje wspaniale nawilżają i odżywiają naszą skórę i włosy, sprawiając że skóra jest miękka i gładka a włosy mniej się przetłuszczają są błyszczące i zdrowe.
Nic więc dziwnego, że skusiłam się na zakup tego produktu, który szturmem podbija serca internautek-) 
Firma Evree posiada 3 olejki do pielęgnacji twarzy ..tak więc każda z nas znajdzie wariant dla siebie.


- Essential oils nazwany przez producenta jako "Rekonstruktor"

- Gold Argan zapewniający kurację odmładzającą

- Magic Rose który ma za zadanie poprawić a wręcz "upiększyć" naszą skórę 

Ja wybrałam dla siebie wersję "upiększającą "Magic Rose"która zawiera w swym składzie :
- witaminy z grupy C,A,B
- kwasy owocowe
- olejek różany

To wspomniane "upiększanie" ma polegać na oczyszczaniu skóry poprzez otwieranie porów , dzięki temu łatwiej nam je domyć, zapobieganie powstawaniu krostek i leczenie stanów zapalnych oraz regulowanie wydzielania sebum. 

Producent zapewnia
Preparat wspaniale nawilża i upiększa skórę, starannie dobrane nuty zapachowe pobudzają zmysły, olejek redukuje przebarwienia, łagodzi stany zapalne, uszczelnia naczynia krwionośne, redukuje produkcję sebum. Dla każdego typu cery nawet bardzo wrażliwej i problematycznej .

No taki opis musicie przyznać ...zachęca-)

Cena regularna w Rossmann to 29,90 pln / 30ml

Opakowanie
Kupujemy go w zafoliowanym kartoniku co daje nam 100% pewności, że "macacz" go nie skalał paluchem. A więc produkt zawsze otrzymujemy świeży i nowy. W środku kartonika znajdujemy szklaną buteleczkę. Wykonaną bardzo estetycznie i starannie z tzw "grubego szkła". Buteleczka posiada aplikator w formie pipety (kroplomierza) dzięki temu odmierzenie idealnej ilości jest wręcz banalnie proste. Dodatkowo na kartoniku mamy instrukcję użycia olejku tzn gzie i ile nakładać by przyniosło to oczekiwany efekt oraz formę wspomagającą działanie czyli masaż twarzy.




Zapach
Słodki, wspaniały wręcz relaksujący zapach, z wyraźnie wyczuwalnymi nutami różanymi....w których nie ma grama sztuczności. To zapach przypominający do złudzenia zapach białych róż....taki bukiet w buteleczce-)
Spokojnie nie jest to duszący ciężki zapach.
Ogromnym minusem jest to, że przed zakupem nie możemy powąchać olejków, gdyż nigdzie nie są dostępne testery... co bardzo martwiło mnie w trakcie wybierania wersji olejku....bałam się, że zapach będzie sztuczny i będzie mnie dusił......a pieniądze zmarnowane...ale nic takiego na szczęście się nie miało miejsca.


Stosowanie
Ja używam go na noc bezpośrednio po umyciu buzi nakładam go na twarz i szyję wykonując jednocześnie delikatny masaż ....po kilku minutach gdy preparat lekko wsiąknie nakładam dodatkowo krem na noc...i idę spać.Rano buzia jest miękka i wspaniale nawilżona.
Wiem, że niektóre dziewczyny mieszają go przed nałożeniem z kremem do twarzy, ja nigdy tego nie robiłam ...jakoś mnie to nie przekonuje...wolę metodą warstwową olejek i na to krem.
Słyszałam tez o wykonywaniu demakijażu tym preparatem, niestety do tego chyba nigdy się nie przekonam...preferuję tradycyjne mycie i demakijaż ..czyli woda i żel lub krem myjący.....bez tego czułabym się niedomyta.

Działanie
Olejek wspaniale nawilża cerę i to można zauważyć już po pierwszym użyciu .... a z każdym kolejnym dniem widać jak nasza skóra przechodzi detoks...pory otwierają się i oczyszczają. Skóra wydziela mniej sebum co zapobiega powstawaniu nowych zaskórników. Przebarwienia bledną i staje się to wyraźnie widoczne po 2-3 tygodniach regularnego stosowania.Z uwagi na oleistą konsystencję wystarczy odrobina by nałożyć na całą buzie i szuję, więc produkt jest dość wydajny.


Nie potrafię się doszukać w nim minusów...moim zdaniem producent wywiązuje się z dawanych obietnic w 100%...a stosunek ceny do jakości wypada rewelacyjnie.....śmiało mogę stwierdzić, że to było dobrze wydane 30 pln.
Mam wielką ochotę wypróbować pozostałe dwa olejki z tej firmy Evree.
Czy są tak samo dobre?

Jedno wiem na bank do Magic Rose będę wrać......-))


A wy co o nich myślicie?
Macie jakiś olejek tej firmy?



pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz