Evree Gold Argan olejek pielęgnacyjny do twarzy

***************************************
Evree Gold Argan olejek do pielęgnacji twarzy, szyi i dekoldu.

hej-)

Olejki są mi znane od dawna i stanowią nieodłączną część mojego codziennego rytuału pielęgnacyjnego. Muszę się jednak przyznać, że moja przygodę zaczęłam z nimi od nakładania na włosy, gdy przyniosło to wspaniałe efekty postanowiłam wzbogacić pielęgnacje mojego ciała nakładając i na nie cenne oleje.... a od kilku miesięcy dbam w ten sposób o twarz i szyję....
Pokochałam tą formę pielęgnacji i stały się moim niezbędnikiem....
Dziś opowiem Wam o moim ostatnim odkryciu ...na który skusiłam się podczas ostatniej promocji w Rossmann.....wiem nie minęło wiele czasu....ale jestem nim zachwycona ...oczarowana i zdania nie zmienię....

Gold Argan bo o nim mowa zlikwidował na mej buzi suche skórki i oznaki przesuszenia....czyli dokonał niemożliwego -)

ale zacznę od początku-)




Cena regularna 29,99pln / 30ml
Obecnie dostępny we wszystkich większych drogeriach sieciowych

Opis producenta ze str http://evree.eu
      GOLD ARGAN OLEJEK DO TWARZY I SZYI 
          odmładzająca kuracja do skóry suchej lub mieszanej
Wypróbuj luksusową olejkową kurację do twarzy. Formuły oparte na skoncentrowanych wyciągach roślinnych zapewnią spektakularne efekty pielęgnacji.
SKŁADNIKI AKTYWNE:
OLEJEK ARGANOWY
  • nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 6 i 9
  • witamina E
  • polifenole
  • fitosterole
EMOLIENTY ROŚLINNE
DZIAŁANIE:
  • wygładza zmarszczki
  • odżywia i regeneruje
  • głęboko nawilża
  • wpływa na odnowę komórkową naskórka

Skład:
Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil (olej arganowy; działa na skórę przeciwzmarszczkowo, regenerująco, ochronnie; łagodzi objawy trądziku i alergii), Caprylic/Capric Triglyceride(Trójgliceryd kaprylowo - kaprynowy; emolient tzw. tłusty; tworzy film na skórze zapobiegając odparowywaniu wody, zmiękcza i wygładza skórę; potencjalnie komedogenny), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (olej ze słodkich migdałów; zmiękcza naskórek i wzmacnia barierę lipidową), Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil (olej z nasion winogron; działa antyoksydacyjnie, hamuje proces starzenia skóry, działa przeciwzapalnie i kojąco), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil(olej słonecznikowy; wzmacnia, zmiękcza i wygładza skórę; ma działanie przeciwrodnikowe i przecizapalne; niekomedogenny), Oryza Sativa (Rice) Bran Oil (olej ryżowy), Macadamia Ternifolia Seed Oil (olej z nasion makadamii; działa regenerująco, wygładzająco, zmiękczająco, poprawia wygląd dojrzałej skóry; leczy niewielkie uszkodzenia skóry oraz podrażnienia po opalaniu),Tocopheryl Acetate (Witamina E w formie estru - octanu tokoferylu; antyoksydant, hamuje procesy starzenia się skóry, poprawia nawilżenie; zapobiega powstawaniu stanów zapalnych; wzmacnia ściany naczyń krwionośnych), Phenoxyethanol (konserwant dozwolony do stosowania z ograniczeniami w produktach kosmetycznych. Jego dopuszczalne maksymalne stężenie w gotowym produkcie to 1,0%),Ethylhexylglycerin (wielofunkcyjny dodatek do różnych wyrobów kosmetycznych. Powoduje nawilżenie i natłuszczenie skóry. Pozwala na uzyskanie biostabilnych układów bez dodatku konserwantów), Beta-Carotene (prowitamina witaminy A; antyutleniacz zwalczający wolne rodniki),BHA (syntetyczny przeciwutleniacz; wydłuża trwałość produktu), Parfum (Fragrance) - zapach.
Skład jest wyjątkowo bogaty w dobrocznynne oleje - na pierwszym miejscu znajduje się olejek arganowy, a następnie olej ze słodkich migdałów, z nasion winogron, słonecznikowy, ryżowy, z nasion makadamii....dla mnie ideał-)


Opakowanie 
Olejek ukryty jest w szklanej zgrabnej buteleczce, posiada bardzo precyzyjny aplikator w formie kroplomierza, dzięki niemu odmierzymy dokładnie tyle produktu ile potrzebujemy użyć. To również bardzo higieniczna forma która chroni produkt przed zanieczyszczeniem. Buteleczkę kupujemy zapakowaną dodatkowo w kartonik i zabezpieczona folią. Daje nam to 100% pewność, że produkt jest świeży i nowy. Na kartoniku znajdziemy instrukcje dotyczącą stosowania oraz wskazówki jak wykonać masaż twarzy by wzmocnić działanie olejku.  





Konsystencja
Lekka, oleista o lekko żółtym zabarwieniu, dokładnie taka sama jak w przypadku Magic Rose.

Zapach
Bardzo przyjemny, ciepły i świeży. Dający uczucie odprężenia. Daleki od zapachu zwykłego olejku arganowego który nie ukrywajmy najzwyczajniej w świecie śmierdzi.

Zastosowanie
Opowiem o tym który mi najbardziej przypadł do gustu
Nakładam kilka kropel na całą buzie i szyje a następnie wykonuje masaż w celu pobudzenia krążenia skóry, mam wrażenie że dzięki tej właśnie metodzie olejek jest lepiej wchłaniany w skórę a jego dobroczynne składniki wnikają głębiej. Oczywiście stosuję go na noc i na wierzch nie nakładam już kremu. Czuję, że moja skóra nie potrzebuje nic więcej....a rano jest gładka, promienna i niezwykle delikatna. Mam wrażenie, że elastyczność i jędrność też się poprawiła choć stosuję go dopiero 3 tydzień.....to efekty są Woow. Nie zauważyłam też by zapychał pory więc jak dla mnie ideał...-)

Nie mogę go porównać do Magic Rose gdyż zadania do których zostały stworzone są zupełnie inne....Magic Rose rozjaśnia i walczy z niedoskonałościami natomiast Argan Gold nawilża i  sprawia, że nasza skóra jest jędrna piękna i wyraźnie młodsza....

Czy nadaje się pod makijaż?
Jestem posiadaczką suchej skóry jednak jakoś nie podchodzi mi stosowanie olejków jako bazę po makijaż, do tego celu polecam raczej dobry lekki krem nawilżający. Oczywiście jeśli Wam nocna pielęgnacja nie wystarczy to możecie spróbować....może u was się sprawdzi.

Czy go polecam?
Ja go uwielbiam i gdy tylko mi się skończy to kupię kolejny i kolejny-) 

Jeśli jesteście posiadaczkami suchej i bardzo suchej skóry to polecam jest to produkt dla Was-)




pozdr
Evelka






0 komentarze :

Prześlij komentarz