Nowa promocja w Rossmannie na kosmetyki do pielęgnacji twarzy -40% od 20.05.- 26.05.2015!!!!!!!

Rossmann nas rozpieszcza tym razem -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy-)


Hej-)

Niedawno przez trzy tygodnie w sklepach Rossmann trwało kolorowe szaleństwo....można było uzupełnić zapasy kosmetyków do makijażu twarzy....o paznokciach też nie zapomnieli więc i lakieroholiczki się załapały na -49% ...sama byłam strasznie miło zaskoczona tą promocją....

Od 20 maja ruszyła nowa promocja która obejmuje wszelkie kosmetyki do pielęgnacji twarzy ....kremy do twarzy i pod oczy, olejki pielęgnacyjne, toniki, żele do mycia buzi,płyny miceralne itd...wybór jest ogromny!!! Niestety z promocji wyłączone są maseczki do twarzy...ale można je swobodnie zastąpić ampułkami -)
Przy zaplanowanych zakupach z kartką w ręku-) uzupełnimy zapasy .....i zaoszczędzimy naprawdę sporo pieniędzy....ale nie ma się co oszukiwać jesteśmy tez narażone na bankructwo gdy damy się ponieść wirowi przyjemności....-)

Promocja trwa od 20.05- 26.05.2015
- 40%

Byłam wczoraj ...byłam dzisiaj....rozglądam się ...analizuje...i staram się zrobić zakupy z głową-)
zdradzę wam wkrótce co kupiłam 

A teraz zaproponuję Wam kilka produktów które w tej promocji warto kupić-) oczywiście to moja propozycja, jeśli macie jeszcze jakieś swoje perełki to napiszcie o nich w komentarzu...chętnie sprawdzę coś na sobie-)



1) Olejki do twarzy firmy Evree- są cudowne i każda z Was znajdzie dla siebie idealną kombinację która zaspokoi potrzeby waszej cery.
cena regularna ok 30pln - 40% ok 17pln




Jestem wielką fanką olejowania skóry.....a olejki nakładam na noc by skóra mogła zaczerpnąć jak najwięcej dobroczynnych składników.

2) płyn miceralny Garnier- wszystkim nam dobrze znany ...wspaniale odświeża skórę, domywa każdy makijaż bez problemu i spokojnie może konkurować z dużo droższą Biodermą.




"różowy" znany dostał rodzeństwo ...jeszcze nie wiem czy udane-)....ale rodziny się nie wybiera.....więc teraz możecie za dużo niższe pieniążki wypróbować pozostałe, niestety ja jeszcze nie miałam tej przyjemności więc będę czekać na Wasze opinie w komentarzu-)




3) krem pod oczy.... i tu mamy tak ogromny wybór, że można "kręćka" dostać .....każda z Was znajdzie coś dla siebie ....ja myślę o kremie Tołpa z serii...hmm  jeszcze go nie miałam ale kusi skubaniec strasznie....

polecam tez kremy pod oczy firmy AA tu taki przykład ale naprawdę wszystkie są dość przyjemne-)








ale przecież macie tez bogatą ofertę Olay czy Loreal...to tylko przykłady przecież firm jest wiele-)

4) kremy do pielęgnacji twarzy to kolejny temat bez końca....firm jest naprawdę wiele i prześcigają się jak mogą......każda z Was znajdzie tu coś dla siebie-)

Nivea, Loreal, AA itd. 

Natomiast mnie zaciekawił taki produkt, który już na drugim miejscu swego składy ma kolagen....muszę go mieć-)





5) żele, olejki do mycia twarzy..... zawsze używam kremu bądź żelu do mycia twarzy obecnie mam Ziaje z liśćmi manuka..i ją mogę polecić jako idealny produkt odświeżający, po całym dniu ...warto się przyjrzeć  całej serii....gdyż jest warta uwagi-)





natomiast mnie zaciekawił ogromnie olejek do mycia buzi firmy Bielenda.....który mamy w trzech rodzajach....czy któraś z Was już go miała?






6) ampułki i perły do twarzy polecam firmę Rival de Loop ...firma ma bardzo dużą ofertę więc znajdziecie coś dla siebie...robiłam już recenzję pereł do twarzy ... ale uwierzcie ampułki sa wspaniałe za naprawdę marne pieniądze.

pomyślę jeszcze co może być warte uwagi i najwyżej coś doskrobię -)

To promocja dla wszystkich kobiet z każdego przedziału wiekowego i na każda kieszeń...więc lećcie kochane i szalejcie.....to także idealny czas by pamiętać o naszych mamach które niedługo maja swoje święto.....a dzięki tej promocji można je troszkę rozpieścić-)


pozdr
Evelka




0 komentarze :

Prześlij komentarz