Flos-Lek lip care wazelina do ust

Flos-Lek lip care wazelina do ust-)


hej-)

Pogoda za oknem jest jaka jest...niestety wcale nie przypomina o nadchodzącym lecie....raczej kojarzy mi się z początkami jesieni....brrrrr
W takich warunkach pogodowych nasza skóra narażona jest na przesuszenie i pękanie.....a ja wśród balsamów do ust wygrzebałam zapomnianą wazelinę do ust o zapachu różanym....
Kupiłam ją dawno temu w Rossmannie na jakiejś wyprzedaży z uwagi na zmianę szaty graficznej-)
Potrzebowałam wtedy jakiś silnie natłuszczający produkt do ust i wersja o zapachu różanym wydała mi się idealna.

Cena regularna ok 7-8 pln / 15 gr
To naprawdę spora ilość.


Producent opisuje

Wazelina o działaniu ochronno - odżywczym:
- polecana do codziennej pielęgnacji i ochrony ust przed szkodliwym
działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (gwałtowne zmiany temperatury, silny wiatr)
- wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta;
- zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka
- delikatnie nabłyszcza wargi
- regularnie stosowana wyraźnie poprawia wygląd ust
- przyjemnie pachnie.
Dostępna w kilku wariantach zapachowych np. czekolada, poziomka, róża, wanilia.

Skład: Vaselinum Album, Cetyl Alcohol, Cholesterol, Copernicia Cerifera Wax, Hydrogenated Vegetable Oil, Aroma (Flavor)


Opakowanie
Kupujemy ją w słoiczku zamykanym na tradycyjną nakrętkę-)Opakowanie wykonane z materiału podobnego do aluminium, bardzo porządne i dość estetyczne. Słoiczek ukryty jest dodatkowo w kartoniku co daje gwarancję, że produkt jest nowy i świeży. 




Konsystencja
Zbita, dość twarda. Tu nie ma niespodzianek przypomina tradycyjna wazeline.








Zapach
Producent oferuje nam szeroki wybór nut zapachowych (czekoladę, wanilię, poziomkę, pomarańczę oraz róże) wszystkie są przyjemne i nie są duszące. Ja spośród nich wybrałam wersje różaną która jest przepiękna i gdy tylko nachylę nos nad słoiczkiem i zamknę oczy...to wyobrażam sobie bukiet białych róż....i ogród mojej babci. 

Zastosowanie
Ja nakładam ją na usta gdy potrzebuję większego nawilżenia i lekkiego natłuszczenia. ......ale znalazłam też inne zastosowania 

- gdy nie mogę znaleźć oliwki do skórek to w ruch idzie wazelina
- gdy robię henne brwi lub rzęs by uniknąć zafarbowania skóry
- przed farbowaniem włosów smaruje czoło i boki twarzy na szerokości ok 1 cm zaraz przy linii włosów...dzięki temu mam mniej umazane czoło farbą-)

Działanie
To bardzo fajny produkt idealnie zstąpi nam starą i znana wazelinę kosmetyczną a dzięki zapachowi różanemu który bardzo lubię, pomaga się zrelaksować i poczuć komfortowo. Nigdy nie lubiłam nakładać zwykłej wazeliny jakoś tak wydawała mi się mało estetyczna a wręcz obrzydliwa....dzięki temu produktowi zmieniłam zdanie...-)Produkt powala wydajnością starczy nam na co najmniej rok, przy regularnym używaniu.



pozdr
Evelka








0 komentarze :

Prześlij komentarz