Co warto kupić na promocji -49% w Rossmann produkty do paznokci?

Rossmann promocja - 49% na produkty do ust i paznokci..kończące event promocyjny-)

hej-)

Dziś zrobiłam ostatni wypad do Rossmanna i jakieś drobne zakupy które zakończą moja zakupową przygodę z promocją - 49%

Nie powiem cała promocja bardzo mi się podobała i była na tyle przemyślana, że miałyśmy naprawdę dużo czasu na zastanowienie się czego nam potrzeba....

Opowiem Wam co według mnie warto kupić na co ja zwróciłam uwagę ...a co zaciekawiło mnie na tyle, że obecnie już znajduje się w moich zbiorach-)

Zacznę od produktów do paznokci i skupię się wyjątkowo na preparatach pielęgnacyjnych, gdyż nie jestem fanką lakierów kolorowych które są w ofercie Rossmanna. Jak wiecie pałam miłością do lakierów z firmy Golden Rose bo są taniutkie i trzymają mi się na paznokciach  minimum 4-5 dni....
Więc sorki ale nawet promocja -49% nie skusiła mnie.....

zaczynamy-)

Ogromną popularnością cieszyły się wszystkie odżywki, preparaty do skórek  dwóch firm :

Sally Hansen  

Co warto kupić?

- preparat do wysuszania lakieru Sally Hansen Insta-dri  ...to świetny produkt którego recenzje dla Was robiłam ...więc rozpisywać się nie będę -)
                 w promocji - 49% ok 11pln




- preparat do usuwania skórek Sally Hansen Instant Cuticle Remover ...recenzja już niedługo
                w promocji -49% ok 11pln





- lakier utwardzający Sally Hansen Hard as Wraps.......recenzja już niedługo
               w promocji -49% ok 11pln 


          

- oliwkę do skórek  z witaminą E Sally Hansen  Cuticle oil.......recenzja już niedługo
              w promocji -49% ok 10 pln





oraz wszelkie odżywki do paznokci ..używałam ich wiele i mogę z całą odpowiedzialnością  powiedzieć, że są naprawdę dobre  a teraz gdy jeszcze są w tak dużej promocji to śmiało można wypróbować kilka produktów.



oraz wiele ..wiele innych....



Eveline

Co warto kupić?

- odzywki 8w1 Total Action .. 9w1 i inne 
            w promocji -49% ok 6 pln





-oliwkę do skórek i paznokci
           w promocji -49% ok 5 pln




- preparat do zmiękczenia skórek
           w promocji -49% ok 6pln





- oraz nowe odżywki firmy Eveline 6w1 nadające kolor ( różowy, beżowy, biały)..jestem ich bardzo ciekawa......

           


Ja zaopatrzyłam się w w odzywki 6w1 kupując je w trzech dostępnych kolorach ...recenzja już niedługo



Produkty do ust na tej promocji sobie odpuściłam, gdyż nie mam już gdzie ich upychać i postanowiłam najpierw "zdenkować" kilka ...zanim zakupie nowe....
Oczywiście jeśli wy macie braki w tym zakresie to koniecznie musicie je uzupełnić-)
Promocje często kojarzą mi się z reklamą banku z udziałem jednej z moich ulubionych aktorek Agaty Kuleszy.....-)

z serii
" Kochanie kupiłam w promocji kilka kosmetyków i zaoszczędziłam dzięki temu 49% planowanej kwoty .........mąż pyta
a ile z tego pozostało na koncie?

nic....odpowiadam-)


i tak to właśnie z nami "babami" jest, że mamy takie swoje słabości z których nie potrafimy zrezygnować i każdy pretekst do zakupu jest dobry....... a wytłumaczyć słuszność zakupu przed lustrem potrafimy zrobić z odpowiednim umotywowaniem na 1000 sposobów-)


Udanych łowów i nie róbcie sobie wyrzutów sumienia ....przecież żyje się raz-)

pozdr
Evelka








0 komentarze :

Prześlij komentarz