Yves Rocher balsam do ust

Yves Rocher balsam do ust o zapachu kokosa


hej-)


Ten produkt to zupełnie nieplanowany zakup .....uwielbiam produkty do ciała z Yves Rocher z serii Kokos, a mgiełkę do ciała mam zawsze w domu, gdyż jest to dla mnie lekki i otulający zapach na noc.....jakoś lepiej mi się wtedy śpi......... tak więc jak tylko powąchałam zawartość tego małego słoiczka to stwierdziłam, że muszę go mieć. 

Opakowanie
Produkt umieszczony w maleńkim słoiczku z białą nakrętką. Bardzo estetyczny i porządny. Idealnie sprawdzi się jako produkt do torebki. Po wykorzystaniu produktu gdy dokładnie osuszymy i umyjemy.... opakowanie idealnie sprawdzi się do przechowywania pigmentów lub odsypek minerałów. 


Wydajność
Produkt niezwykle wydajny.Opakowanie starcza na kilka miesięcy.

Zapach
Już po otwarciu czujemy słodki otulający zapach kokosa, który mnie oczarował. Stanowi idealne dopełnienie serii do ciała o tej właśnie nucie zapachowej.Po aplikacji zapach utrzymuje się.

Konsystencja
Zbita, dość twarda przypomina mi troszkę masło kokosowe. Kolor mleczny.


Skład 
Jak zwykle możemy być mile zaskoczone, bo jest bogaty i naturalny
zawiera  wyciąg z orzecha kokosowego,masło karite, olejek z migdała, olejek rycynowy, olejek z jojoby...czego chcieć więcej.


Działanie
Balsam dobrze się wchłania, pozostawia na ustach lekki film, bez wyczuwalnej tłustej powłoczki. Dość dobrze się wchłania. Nie jest to produkt o jakimś mega silnym działaniu, natomiast jako balsam w okresie wakacyjnym kiedy to pakujemy torby i leżakujemy na plaży....wtedy sprawdzi się idealnie.


 Cena ok 12pln /5gr


Zapach i lekka konsystencja sprawiają, że wrócę do niego teraz.... i bankowo zabiorę go ze sobą na wakacje.
Niestety można go kupić tylko i wyłącznie w sieci sklepów  Yves Rocher-( 



pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz