Starcie Tytanów: tusze do rzęs -porównanie(PUPA, MAYBELLINE, RIMMEL, COLLISTAR)

Cztery firmy  2 x tak i 2 x bubel

hej-)


To będzie zbiorcza recenzja , każdego  produktu z osobna ...mam nadzieję, że się nie zanudzicie ..więc usiądźcie wygodnie z kubkiem herbaty -)





zaczynamy:




MAYBELLINE THE FALSIES FEATHER-LOOK VOLUM EXPRESS
Zakupiłam go pod wpływem impulsu zachęcona reklamami tv przy okazji wizyty w Biedronce ...zachęcona innymi produktami tej firmy stwierdziłam ..Czemu nie?!-)




biorę-)
Niestety był to zakup bardzo nietrafiony.......
Producent zapewnia nas, że daje on efekt sztucznych rzęs!!!! Tusz w formule żelu-musu który z uwagi na zawartość wosków twardych ma pomagać uzyskać ten "wspaniały efekt",bez obciążania rzęs.Miał się też równomiernie rozprowadzać dzięki opatentowanej szczoteczce Flexore która składa się z setek miękkich włosków.....

Moja ocena
Plusy

BRAK!!!!!

Minusy
-skleja rzęsy przy drugiej warstwie dając efekt "pajęczych nóżek"
-rozmazuje się jest nietrwały (odbija się na górnej powiece)
-szczoteczka jest beznadziejna już na jej włoskach widać  grudki tuszu które przyklejają się do rzęs
-nie podkreśla rzęs
-ciężko się zmywa
-jak na tą jakość to nawet "Biedronkowa" cena ok 17 zł to rozbój
 Jedyne z czym mogę się zgodzić z obietnic  producenta to faktycznie daje efekt sztucznych rzęs niestety ...dosłownie-(
NIE POLECAM
=======================================================================


PUPA ULTRAFLEX M
MASCARA-tusz pogrubiająco-wydłużający
Skusiłam się na niego przed świętami przy okazji zakupów w sieci Rossmann, stał sobie niepozornie w promocji za 19,90 przy kasie...stwierdziłam jak to ja czemu nie?!-)
Producent obiecuje nam iż jedna cienka warstwa  daje ekstremalnie podkręcony i trwały efekt, a szczoteczka doskonale rozczesuje rzęsy i aplikuje odpowiednią ilość tuszu,rozprowadzając go równomiernie...NIE KŁAMAŁ-)



PLUSY
-prosta silikonowa szczoteczka bez udziwnień
-delikatna formuła umożliwia stopniowanie produktu
-nie oblepia rzęs , nie tworzy grudek
-jest bardzo trwały (utrzymuje uzyskany efekt przez cały dzień od aplikacji)
-dobrze się zmywa
-wydłuża, podkręca, pogrubia rzęsy ...bez efektu pajęczych nóżek

MINUSY
-cena standardowo ok 50-60 zł
- nie wszędzie dostępne szafy firmy PUPA
Reasumując dla mnie to strzał w dychę -))))
POLECAM!!!

==========================================================



RIMMEL WONDERFULL
To kolejny niby "hit" na którego skusiłam się przez reklamę a akurat skończył mi się mój ukochany który też się tu znalazł-)
Producent zapewnia nas w jego dobroczynny wpływ na rzęsy dzięki zawartości olejku arganowego , który ma odżywiać rzęsy. Elastyczna szczoteczka ma perfekcyjnie docierać do rzęs i pięknie je rozczesywać.Dając efekt zwiększenia objętości bez grudek i obciążenia..
Niestety według mnie to kolejny bubel-(



PLUSY
-ładnie rozdziela rzęsy

MINUSY
-duża silikonowa szczota (nieporęczna)
-nietrwały,osypuje się i odbija na górnej powiece
-chemiczny zapach
-jest dość rzadkiej konsystencji
-nie pogrubia rzęs
-nie jest wart swej ceny nawet tych 20 zł( w promocji)

Kolejny tusz którego nie polecam!!!!


==========================================================


COLLISTAR MASCARA INFINITO
To tusz niespodzianka ...dosłownie gdyż dostałam go na urodziny, w prezencie.
I zakochałam się jest "boski".pod każdym względem ...-)



PLUSY
-przyjemny zapach
-zgrabna mała silikonowa szczoteczka która dociera do każdej małej rzęski
-nie osypuje się ,nie odbija na górnej powiece-wspaniale rozdziela, podkręca, wydłuża, pogrubia rzęsy
-jest bardzo wydajny
-łatwo się zmywa
-nie uczula
-jego kolor to bardzo głęboka czerń
-daje bardzo naturalny efekt nawet przy 3 warstwach

MINUS
Napisałam celowo w liczbie pojedynczej gdyż jest jeden to cena
regularnie kosztuje 99 pln
a w promocji 69 pln


Jeszcze jedna ważna rzecz nie kupujcie go na allego lub w drogeriach internetowych nie wiem dlaczego ale jest tam inny  niż ten który kupuję w Douglasie ...to jedyne znane mi pewne źródło -)

Mój ukochany i niezastąpiony jak do tej pory ..drugi to tusz z firmy PUPA-)

Ciekawe jakich tuszy Wy używacie ?


pozdr
Evelka


0 komentarze :

Prześlij komentarz