Avon seria Anew Nutri Advance- krem odżywczy

Anew Nutri Advance-krem odżywczy

hej-)

To był zakup niekontrolowany-) pojawił się w promocji a dzięki uprzejmości pewnej Kasi mogłam zakupić go za ok 16 pln ( oferta dla konsultantek) 
Stosuję go już jakieś dwa miesiące na zmianę z innymi kremami więc mogę podzielić się z Wami  moją opinią na jego temat.
Jest to produkt który zaskoczył mnie bardzo pozytywnie swoim działaniem.





Pierwsze wrażenie

To gesty, masełkowaty krem o bardzo bogatym składzie ( kwasy omega 3,6,9)
Po aplikacji daje wrażenie wyraźnej ulgi, odżywienia i nawilżenia, która utrzymuje się cały dzień. Bardzo szybko się wchłania, ma przyjemny delikatny zapach, który szybko się ulatnia.
Nakładam go jako dopełnienie pielęgnacji gdy moja skóra jest napięta i ma objawy przesuszenia, suche skórki.Natychmiast widać efekt suche skórki stają się niewidoczne. Cienką warstwę nakładam na twarz, szyję i dekolt. Można go stosować zarówno na dzień jak i na noc  ( w obu przypadkach sprawdza się w 100%). Wzmacnia barierę ochronną skóry przed wiatrem i niską temperaturą, więc idealnie nadaje się na zimę. Nie zapycha porów.
To bardzo fajny krem takie SOS na podrażnioną, suchą skórę.





Minusy
- cena regularna jest zbyt wygórowana 50 pln / 50 ml
- nie sprawdza się pod makijaż skóra szybko zaczyna się błyszczeć
- brak SPF


Wiele produktów tej firmy rozczarowało mnie ale ten jest naprawdę ok.
Obecnie moje opakowanie już się kończy, zostały śladowe ilości które wydłubuję z trudem.

Czy skuszę się na niego ponownie ..... nie wiem, jest ok ale mnie nie zachwycił więc będę szukać dalej.....mojego produktu idealnego.

Macie ten krem w swoich zbiorach?
Jaka jest Wasza opinia na jego temat?




pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz