Isana drogeryjne tanie żele do mycia ciała-) mam swojego mega ulubieńca!!!!

Isana żelowy zawrót głowy

hej-)


Na moim blogu staram się Wam przedstawić tanie drogeryjne produkty, na które niemal każda z nas może się pokusić bez dramatu w portfelu-)
Moim celem jest pokazanie Wam, że tanie nie znaczy złe. Często kusimy się na markowe=drogie kosmetyki które potem oddajemy komuś, upychamy po szafkach lub wyrzucamy gdy termin przeleci ....narażając się na stratę pieniędzy.

Czy zwykły żel do mycia ciała musi kosztować fortunę ???...NIE!!!!!

Ja dziś przedstawię  Wam  serie żeli do mycia ciała z popularnej sieciówki-)


Przetestowałam ich wiele może nawet wszystkie...gdyż stale je kupuję ..nie ukrywam że preferuje raczej słodkie owocowe zapachy świeże....  nie duszące-)


Wiadomo ile ludzi tyle opinii ale ja podzielę się swoją-)


Maja obłędne zapachy aż chce się jeść, a wybór naprawdę duży. Często pojawiają się limitowanki jak ten na zdjęciu wiśniowy-)
 Ja już mam swój ukochany specyfik z tej serii który pokochałam szczególnie za zapach i formułę a mowa o   żelu...... z nutą Melona&Gruszki




Pięknie się pieni, ma niesamowity zapach...a jego formuła zawiera perełki  z olejem pielęgnacyjnym skórę który wspaniale ją nawilża. (wspomniane perełki widoczne na zdjęciach)

Jest bardzo wydajny, przebadany dermatologicznie, o zrównoważonym ph skóry, bez parabenów.
Śmiało mogę powiedzieć, że rozpieszcza on ciało i duszę nutą melona i gruszki-)
I oczywiście niewiarygodnie niska cena w porównaniu do jakości jest ogromnym atutem-)

 cena 300ml/2,99 zł



Pozostałe zapachy również przyjemne, fajnie się pienią i mają  ogrom plusów, jednak nie mają w swej formule wspomnianych perełek z olejkiem pielęgnacyjnym co niestety sprawia, że już tak nie nawilżają co jest ich minusem-(

Myślę że ten produkt będzie miał tyle samo przeciwniczek co zwolenniczek ja zdecydowania należę do wielbicielek-)






pozdrawiam 



0 komentarze :

Prześlij komentarz