Czym się kieruję przy zakupie kosmetyków pielęgnacyjnych?

Czym się kieruję kupując kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe-)

hej-)

Dzisiaj skrobnę dla Was parę słów na temat według mnie ważny. I postaram się go wyczerpać do cna...-)
Nie będę Was ściemniać, w życiu nie kupiłabym kremu do rąk za 50 zł lub kremu do twarzy za 150 zł bo najzwyczajniej szkoda by mi było na to kasy. Jestem zdania, że nie ma kosmetyku niezastąpionego który nie ma tańszego o czasem nawet lepszego odpowiednika.
Z zasady nie przepłacam...bo po co...nie mam potrzeby posiadania kosmetyków znanych co za tym idzie bardzo drogich ...
Wielokrotnie zdarzyło mi się pokusić na jakieś markowe cudo i poczuć odrobinę luksusu...i niestety mówiąc w skrócie "du...py mi nie urwało"
Zrażona i zawiedziona postanowiłam już więcej nie przepłacać, i robić zakupy kosmetyczne zgodne z faktycznymi potrzebami ...dobrej jakości ale w przystępnej cenie.
Zaczynamy bo jak zwykle rozpisuję się i rozpisuję....-)

1)- zawsze dopasowuje kosmetyk do moich potrzeb tzn odpowiedni do cery, włosów i ciała jakie    posiadam ( szczegóły w poście"o mnie")

2)-jeśli spotkam na swej drodze produkt który mi odpowiada staram się go nie wymieniać. Kupuję  nowy gdy stary dokona żywota i tyle

3)-często czytam opinie na blogach lub na "wizaż.pl" przed zakupem

4)-cena jest dla mnie bardzo istotna nie lubię przepłacać

5)- robię zapas gdy mój ulubieniec jest w promocji

6)-cenię naturalny skład kosmetyków pielęgnacyjnych ...staram się unikać parabenów i innych  syfów

7)-zapach produktu do higieny i pielęgnacji ciała jest bardzo istotny preferuję więc nuty świeże,  owocowe lub kwiatowe. Kosmetyki do pielęgnacji twarzy wole gdy pachną neutralnie

8)- jeśli wybieram balsam do ciała to koniecznie z pompką, krem olałabym w tubce niestety bardzo  mało firm proponuje takie rozwiązanie

9)-nie kupuje tylko dlatego, że jest dziś coś w promocji a miła Pani która ją obsługuję zachwala i  wciska na siłę

10)- większość kolorówki kupuje w sklepach internetowych, gdyż różnica cenowa często jest druzgocąca

11)-nie sugeruję się przy zakupie produktu jego opakowaniem ( chodzi mi o opakowania dziwadła)

12)- słucham opinii znanych blogerek

13)-nie robię zakupów w Sephora czy Douglas bo tam można zemdleć na widok cen...nie  przesadzajmy w większości płacimy za markę
    -- nie kupie pojedynczego cienia do oczu lub lakieru do paznokci za 100 zł...never

14)-staram się kupować polskie kosmetyki choć to dość trudne-(

15)-zwracam uwagę czy dana firma testuje kosmetyki na zwierzętach ...jeśli tak to staram się ją  omijać..nie zawsze mi się udaje-(

16)- reklamy to jedna wielka ściema więc ich nie oglądam

17)-nowości ...oczywiści czasem skusze się na jakąś ...ale zanim to zrobię to stosuje zasady  wypisane powyżej


 Ciekawa jestem bardzo...jakimi Wy kierujecie się zasadami przy zakupie kosmetyków...co jest dla Was ważne?...a co mniej...a może po prostu idziecie na żywioł ?
Czekam na Wasze komentarze....a może czymś mnie zaskoczycie -)

pozdrawiam
Evelka


0 komentarze :

Prześlij komentarz