Jak dbam o moje paznokcie?

Jak dbam o moje dłonie i paznokcie by się ich nie wstydzić-)?

Hej-)


Czwartek chyba będzie oficjalnym dniem porad, bo jakoś dobrze dzisiaj mi idzie skrobanie na ten temat.....Pomyślałam więc, że może jesteście ciekawe co robię by mieć ładne paznokcie i dłonie.
Zawsze byłam zdania, że dłonie są wizytówką kobiety bo nawet zniewalająca uroda i dobry look nam nie pomogą gdy mamy strzępki zamiast paznokci, pozadzierane skórki, o innych sprawach nie wspomnę.
Dłoń podajemy chcąc się z kimś przywitać, więc nie katujmy ludzi paskudnym widokiem-)


zaczynamy

1) minimum raz w tygodniu wycinam skórki, ja używam do tego zadania nożyczek bardzo cieniutkich i ostrych.

2) po wycięciu wszelkich zadziorków, zmywam resztki lakieru bądź odżywki w zależności od kondycji płytki paznokcia stosuję moja ukochana odżywkę 8 w 1 firmy Eveline ...wiem , wiem opinie są różne,ale u mnie sprawdza się świetnie.tego samego dnia nakładam 3 warstwy i paznokcie są lśniące, zdrowe i maja bardzo elegancki delikatny mleczny kolor( postaram się zrobić osobną recenzję)



niestety z mojej napisy się pościerały-(


3) jeśli używam lakieru kolorowego to dbam o to by zawsze wyglądał nienagannie tzn zmywam go  natychmiast gdy zaczyna złazić robiąc odpryski...fuj paskudnie to wygląda taki wygryziony kolor

4) zawsze po nałożeniu odżywki bądź lakieru na sam koniec gdy wyschną nawilżam skórki i tu jest kilka opcji
      - balsam Alterra z rumiankiem
      - olejek rycynowy
      - maść Retimax 1500
      - lub oliwka do skórek z firmy Eveline
5) staram się brać jakieś witaminy i dbać o moją codzienną dietę
      - ograniczam picie alkoholu,kawy nie palę

6) codziennie wieczorem używam kremu do rąk

7) bardzo rzadko używam polerki gdyż niszczy płytkę paznokcia

8) używam zmywaczy do paznokci bez zawartości acetonu ( uwielbiam zielony z Isany)

9) kiedyś lubiłam mieć długie paznokcie obecnie wolę krótsze spiłowane na "migdałek"
     - używam szklanego pilniczka

Jak same widzicie robię absolutne minimum by czuć się komfortowo.... i tyle-)
Paznokcie i dłonie są dla mnie ważne i staram się mieć je zawsze zadbane i nienaganne. Ciekawa jestem jak wy dbacie o swoje-)

pozdrawiam
Evelka


0 komentarze :

Prześlij komentarz