Moja wishlista-) na rok 2015

Moja wishlista-) na rok 2015 -)

hej-)

Dziś tak sobie siedzę i szukam moich nowych " must have" kosmetycznych i nie tylko. Przeglądam i przeglądam a zachciewajek coraz więcej, aż strach oglądać i rozmyślać dalej bo zbankrutuje.
Oczywiście nikogo nie zaskoczę, że moje są związane ściśle z makijażem. 
Jestem kobietą i mam przecież własne potrzeby, żeby nie powiedzieć - ..................zachcianki-) 
Taka jestem i mój partner o tym wie i umie z tym żyć więc chyba dramatu niema-)

Zaczynamy 
( aha niech lista Was nie zdziwi będzie długa ale czasu jeszcze dużo a okazji jeszcze więcej)


1)Babyliss 8438E duże lustro podświetlane do makijażu  8x- no cóż by wykonać profesjonalny i dokładny makijaż samej siebie, jest niezbędne urządzenie które nam powiększy wskazany obszar. I tak zachęcona pozytywnymi komentarzami dziewczyn napaliłam się na to cudo-)
Jestem już trochę ślepa więc opcja 8x powiększenie to idealne rozwiązanie dla mnie.


2) Pędzle firmy Real Techniques - najlepiej wszystkie i dużo...chcę je mieć i wypróbować -) 

3)-BH Cosmetics Sculpt&Blend Zestaw 10 pędzli do twarzy - no  ja sobie zdaję sprawę że to już uzależnienie ale nic a nic na to nie poradzę.


4)BH komplet 11 pędzli w etui w groszki-)




5) Brushegg- do mycia mych pędzli 



6) Osłonki do suszenia pędzli

7) Stojak do suszenia pędzli





8) Inglot Duraline- by móc dzięki niemu tworzyć kolorowe detale i nie tylko.
9)Płytka do mieszania kolorów - by nie paprać rąk i wszystkiego dookoła


i to chyba na tyle z moich "must have"  nie wiem czy to dużo czy mało, ale to moje plany zakupowe na ten rok. Choć przyznam, że pewnie stracę jeszcze głowę na inne nagłe " zachcianki" oczywiście niezbędne.-)




pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz